Ga naar inhoud
Vespaforum.be

De Hemelvaartrit 09-05-2013


Vespaclub Gent-Leie

Aanbevolen berichten

VC Gent-Leie goes on tour!

Donderdag 9 mei vind de jaarlijkse Hemelvaartrit plaats. Dit keer wordt het een dagrit die voor de gelegenheid eens niet start op één van de gekende locaties maar wel in Tielt.

We verzamelen vanaf 10u aan het Texaco tankstation, Deinzesteenweg 3, 8700 Tielt.

Om 10u30 STIPT vertrekken we voor een rit in het prachtige Brugse Ommeland. Mogen we iedereen vragen hun gesmeerde boterhammetjes mee te nemen? Over de middag stoppen we in een café waar we die mogen verorberen. Het einde is voor zien ten laatste om 17u in café De Kameleon in Heule.

Vanuit Kortrijk : Verzamelen vanaf 9u15 aan café De Kameleon - Heule, vertrek om 9u30.

Vanuit Gent : Verzamelen vanaf 8u45 aan het DATS tankstation Drongensesteenweg 197 9000 Gent (parking Colruyt), vertrek om 9u.

Evenement: Ride-out

Georganiseerd door: vespa Club Gent-Leie

Lokatie: Tielt, Brugge Ommeland, Heule

www.vespaclubgentleie.be

Link naar reactie
  • 4 maanden later...

afwezig , 2 kinders die communie doen

Link naar reactie

Bij deze een berichtje van de "nieuweling" die natuurlijk pech onderweg kende. (mat zwarte px)

@Pieter: bedankt voor de uitstippeling van deze route, als was mijn route beperkt tot Damme.

Grote dank aan de persoon die mij de nieuwe koppelingskabel bezorgt heeft. Ik ben spijtig genoeg zijn naam vergeten.

Kunnen jullie hem contacteren aub?

Mvg Peter

Link naar reactie

Twas mijn eerste rit na 2j wegens ziekte,kheb enorm genoten,mooie plekjes ontdekt in de regio,dank aan Pieter voor de organisatie en alle wegkapiteins voor de begeleiding,dank VCG-L voor deze toffe dag ! grtz Eric

Link naar reactie

@Peetn, het was van mij dat je een koppelingskabel gekregen had en dat was heel graag gedaan. Als we iemand kunnen helpen die met zijn Vespa in panne staat, dan doen wij dat graag. En je weet nu wat je in je handschoenkastje moet steken hé ;-)

Grtz Michel

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...