Ga naar inhoud
Vespaforum.be
MichaelL

Van waar ?

Recommended Posts

ik woon int kamp , rara wie kent dit :) 

Deel dit bericht

Link naar bericht

Leopoldsburg?

• Like 2

Deel dit bericht

Link naar bericht

Nieuwmoer city 

Collega's noemen het ook bokkiewokkie of het hol van Pluto 

Deel dit bericht

Link naar bericht
3 uren geleden, Spaniard zei:

ik woon int kamp , rara wie kent dit :) 

Kan dat iets te maken hebben met het "vroegere Belgisch leger" ?  Ik herinner mij dat ik daar ooit nog eens ben geweest in een "ver verleden" voor een opleiding...

En daarna moesten wij naar Duitsland om onze "verplichte legerdienst" te voldoen...naar het schijnt zouden wij daar "echte mannen" worden  :D

En als het bovenstaande niet juist is...je zit toch niet in één of ander "vluchtelingenkamp" of "zigeunerkamp" of "verscholen in de "bossen van Leopoldsburg" ;)  :D

• Like 1
  • Haha 1

Deel dit bericht

Link naar bericht

Ik heb daar ook nog "gelegen" als verkenner na een verplicht toerke in Duitsland.

• Like 1
  • Haha 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
4 uren geleden, Vespaciao zei:

Kan dat iets te maken hebben met het "vroegere Belgisch leger" ?  Ik herinner mij dat ik daar ooit nog eens ben geweest in een "ver verleden" voor een opleiding...

En daarna moesten wij naar Duitsland om onze "verplichte legerdienst" te voldoen...naar het schijnt zouden wij daar "echte mannen" worden  :D

En als het bovenstaande niet juist is...je zit toch niet in één of ander "vluchtelingenkamp" of "zigeunerkamp" of "verscholen in de "bossen van Leopoldsburg" ;)  :D

Bingo ! :) , zo noemen ze leopoldsburg inderdaad in de volksmond hier , hier is dus het grootste legerkamp van belgie , en ik woon idd tegen de bossen van leopoldsburg ;) 

• Like 2

Deel dit bericht

Link naar bericht
1 uur terug, Spaniard zei:

......zo noemen ze leopoldsburg inderdaad in de volksmond hier.............................hier is dus het grootste legerkamp van belgie

Klein vraagje tussendoor : bestaat dat " militair kamp van den armée belge" nog steeds ?... en zitten er nog "boefers" ( mooi woord voor beroepsvrijwilligers ;) ) gekazerneerd ?

• Like 1

Deel dit bericht

Link naar bericht

Ja dat bestaat nog , er zitten veel beroepsen , het is zelfs het legerkamp waar de meesten hun basis opleiding komen volgen , ben  op mn 33 ste nog een tijdje  binnen geweest  ,

maar legerdienst heb ik in  kleine brogel  ( luchtmacht ) doorgebracht .

• Like 2

Deel dit bericht

Link naar bericht

Kersbeek-Miskom, vlaams-brabant ...just tegen Limburg ;-)

Deel dit bericht

Link naar bericht

Waar er nog meer beesten.zitten ( planckendael) muizen

Deel dit bericht

Link naar bericht
Geplaatst: (aangepast)

belsele ,bij Sint-Niklaas (Oost-Vlaanderen )

aangepast door CHEEF

Deel dit bericht

Link naar bericht

Hamme , oost Vlaanderen .

Deel dit bericht

Link naar bericht

Van Vleteren, pal in de Westhoek dus.

Deel dit bericht

Link naar bericht

Ben van brasschaat maar uitgeweken naar Gooreind ...dus toch veel kennis in de buurt maar niet van mij...want ik rij graag met mijn oud beestje maar de techniek is voor mij meestal een raadsel, dus als er iemand bereid is in mijn buurt om mij een paar lesjes te geven over onderhoud enz..  graag! Zou mij kosten besparen bij de garage waar ik nu ga....

Deel dit bericht

Link naar bericht

Gooreind > nieuwmoer +- 10 min ! :)

Deel dit bericht

Link naar bericht

Yep, rij er geregeld door gezien vaak tochtje naar Nederland , dus zeker eens afspreken...

Deel dit bericht

Link naar bericht

Gooreind - Gooreind : 3min, helm op en starten ;)

en wie weet zijn we wel oude bekenden :blink:

Deel dit bericht

Link naar bericht

Dat is inderdaad nog sneller, laat maar weten wanneer het ros weer van stal gaat....nu is het sneeuwschoenen...

Deel dit bericht

Link naar bericht

Zele...en lid van Classic Vespa Club Geraardsbergen.

• Like 2

Deel dit bericht

Link naar bericht

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen