Jump to content
Vespaforum.be
Robing

Vespa tripke Noordkaap.

Recommended Posts

He Vespivo, juist jullie Blog bekeken. Prachtige foto's, al hebben jullie de weergoden wel erg tegen, regen wind hagel modder. Zelfs in Noorwegen heb ik nooit zulk slecht weer gehad. Maar toch een fijne belevenis waar jullie nog jaren van zullen glunderen. Knappe blog verslagen om te lezen. Nog een fijne trip verder, te laat jullie ontdekt, had graag er bij geweest als 4de man. Als vierde man naar de Noordkaap zie ik zeker zitten, bij leven en welzijn. Groeten Robert

Dag Robert, zijn gezond en wel terug. Was fantastisch geweest. Ook vermoeiend.

Dank ook voor uw positieve commentaren.

Misschien gaan we samen een rit doen in de toekomst.

Lijkt me wel wat.

Tot... . Vespaday's in Hasselt ?

Groetjes

Vespisvo

Hoi Vespivo, geniet van de Vespaday's in Hasselt. Altijd bereid om de drie Compostella rijders es te ontmoeten. Eens afspreken op een gezellige plaats waar de afstand voor allen ongeveer het zelfde is om elkaar te ontmoeten, zou wel fijn zijn. Zo tussen Beveren(Waas) en Bilzen. Voor mij kan dat op gelijk welke dag om onderling es af te spreken. Groetjes.

Ola Robing, zullen eens iets regelen. zal de collega-vespisten contacteren en zien wat kan. groetjes, tot weldra.

Verschoven naar 14 juni 2014, VOLZET.

Zeer netjes,,,ik ga da wel blijven volgen en ik merk hier idd wel trekjes van nen Ancien Motard ;))

CHEERS