Ga naar inhoud
Vespaforum.be

geniet nog van uw huidige vespa ! binnenkort komen de lelijkste Vespa's ooit er aan !


Primus primavera

Aanbevolen berichten

Als Vespa aan de 946 zo'n hoog prijskaartje gaat hangen dan vrees ik dat de verkoop een flop gaat worden. Of heeft Piaggio de bedoeling om van de 946 een statussymbool te maken ; een exclusief hebbeding voor de "happy few"om te zien en gezien te worden?

Link naar reactie

En dan de kleine zelfstandige maar steen en been klagen dat hij het zout op de patatten niet verdient ...en ondertussen in een kast van een huis woont , in een dikke Duitse auto rijd , een buitenhuis in het zuiden heeft en nog een paar appartementen verhuurt ; op de bank nog een duizelingwekkende spaarrekening en voor mevrouw nog een trendy jeep in de garage-alles met de medewerking van de een goede boekhouder ...

Link naar reactie
En dan de kleine zelfstandige maar steen en been klagen dat hij het zout op de patatten niet verdient ...en ondertussen in een kast van een huis woont , in een dikke Duitse auto rijd , een buitenhuis in het zuiden heeft en nog een paar appartementen verhuurt ; op de bank nog een duizelingwekkende spaarrekening en voor mevrouw nog een trendy jeep in de garage-alles met de medewerking van de een goede boekhouder ...

Ik ben een kleine zelfstandige maar buiten die goede boekhouder klopt uw verhaal toch niet bij mij, ik rij bv met een 11j oude ford rond... En toch werk ik 7/7 gemiddeld 12u/dag...

Link naar reactie

Volgens de info die mijn dealer van Piaggio Benelux gekregen heeft zal de prijs liggen tussen die van een LX en een GTS. Dus rond de 4000€. ABS en tractiecontrole zouden standaard zijn. In de toekomst zal de 946 de LX gaan vervangen. En op de vergadering van de dealers is er ook nog gezegd dat de 350cc niet onder de GTS komt omdat de koppeling niet op een 12 duim past. Dus,... . in de toekomst zal de GTS er ook anders gaan uitzien.

Link naar reactie

Volgens de info die mijn dealer van Piaggio Benelux gekregen heeft zal de prijs liggen tussen die van een LX en een GTS. Dus rond de 4000€. ABS en tractiecontrole zouden standaard zijn. In de toekomst zal de 946 de LX gaan vervangen. En op de vergadering van de dealers is er ook nog gezegd dat de 350cc niet onder de GTS komt omdat de koppeling niet op een 12 duim past. Dus,... . in de toekomst zal de GTS er ook anders gaan uitzien.

Link naar reactie
.Ik ben een kleine zelfstandige maar buiten die goede boekhouder klopt uw verhaal toch niet bij mij, ik rij bv met een 11j oude ford rond... En toch werk ik 7/7 gemiddeld 12u/dag...

Uiteraard heb ik veel respect voor U ; maar U zult toch ook wel weten dat ik degenen bedoel die van generatie op generatie al gelanceert zijn . Ik weet ook zeer goed dat een beginnende zelfstandige hard moet knokken om het hoofd boven water te houden en dat je niet iedereen over dezelfde kam kan scheren ...

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...