Ga naar inhoud
Vespaforum.be

geniet nog van uw huidige vespa ! binnenkort komen de lelijkste Vespa's ooit er aan !


Primus primavera

Aanbevolen berichten

Naar mijn mening geen mislukt design, ik zou van z'n leven geen moderne scooter kopen, maar deze scooter heeft charme, het is een hedendaagse tekening die zeker niet overdreven is.

Les gouts et les couleurs gelijk als dat ze zeggen is nu eenmaal subjectief, maar via de aftermarket is dat zadeldesign er waarschijnlijk gemakelijk uit te krijgen (ik ga ervan uit dat het dit is wat je lelijk vind).

Volgens mij is het ook de enige hedendaagse scooter met een gewaagd design, al de rest is allemaal herkauwd of 'retro'... koopt u dan een oud geval met karakter... is mijn mening :)

A+

Link naar reactie

Als old school Vespist vind ik dit in alle eerlijkheid een gedurfde maar op het eerste zicht zeer geslaagde stijloefening.

Link naar reactie

Ik heb meestal het omgekeerde... Zo vond ik bijvoorbeeld de recentste Lancia Delta op het Autosalon en in de boekskes geweldig!

Op de autosnelweg of in het stadsbeeld vond ik 'm een hééél stuk minder (modernistisch design wringt als een tang op een varken met de rest de wereld :))

Idem voor de Landrover Evoque...

Link naar reactie

Ondanks dat velen deze nieuwe vespa lelijk vinden denk ik toch dat dit model bij vele vrouwen gaat aanslaan (ook al is het maar om boodschappen te doen of om rond de kerktoren te kletteren ),je ziet al van ver dat het een vespa is ; een futuristisch model gemixt met retro-kenmerken ; een mooi design dat je regelmatig zal zien rijden in de zomer van 2013.

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...