Ga naar inhoud
Vespaforum.be

iemand bekend met het merk bayard ?


les

Aanbevolen berichten

ik wil graag een nieuwe helm kopen, integraal welteverstaan vanwege de kou en veiligheid voor mijn knappe*aheum* gezicht :-p

nu zag ik dat een dealer bij ons dichtbij het merk bayard verdeeld en de helmen zien er op zich niet slecht uit maar ik ken dit merk niet en is dus mijn vraag of iemand hier al ervaringen mee heeft toevallig ?

wat ik mij vooral afvraag is hoe het zit met geluid, gewicht, zichtbaarheid enz...

ze hebben er iig toch al pinlock's voor dus datis al interessant !

deze helm heb ik op het oog :

http://www.bayard.nl/epages/Motoport.sf/nl_NL/?ObjectPath=/Shops/Motoport/Products/044749/SubProducts/044749

Link naar reactie

Ik heb vorig jaar een systeemhelm vanvan bayard gekocht. Hij voelt heel solide aan en is niet te zwaar.mijn vorige helm was er een van caberg en in vergelijking daarmee is de bayard een stuk stiller. Bij lange tochten hinderde de caberg mij aan een oor, de bayard blijft lekjer zitten. Het is echter geren super verdierlijking want de caberg was een jet en deze een systeemhelm..

Mij vertelden ze bij motoport dat de helmen van een zeer goede kwaliteit waren. Het verhaal van mr160 hebben ze mij daar ook verteld. Het is en iets goedkoper merk zonder veel mooie graphics, msar volgens mij is het merm en zijn prijzen, zonder meer correct.

Als je dicht bij de Nl grens woont moet je zeker weesbij MP langs gaan.

Link naar reactie

ach voila, daar was ik daarstraks al naar aan het zien, of toch zenne website toch, daar heb ik ooit eens een band laten steken op men GTS(die trouwens na 4000km volledig kletskop was terwijl ik met andere merk banden vlotjes 10.000 haal).

alvast merci al voor de nuttige info, ik ga dees of volgende week eens zien als ik tijd vind met dit weer is zo'n integraal toch interessanter ;-)

Link naar reactie

daarstraks even bij die mensen binnen gesprongen en een Bayard helm gekocht, zag er zeker niet verkeerd uit, mooi afgewerkt, voelde niet goedkoop aan maar toch licht, voering zat goed(alleen de wangkussens waren nogal stijf maar dat komt wel los), zonnevizier ingebouwd en pinlock ready(pinlock heb ik al besteld).

meteen getest op de rit naar huis(met omweg :-p )en het geluid is super, bijna geen windgeluid enz. zonnevizier is ook erg fijn ipv die zonnebril altijd en hij is echt niet te zwaar.

alleen kan ik met mijn middelhoog windscherm het vizier geen klein stukske openlaten want dan word ik gek van de turbilentie in de helm, voor de rest op het eerste zicht zeker geen miskoop !

deze is het geworden : http://www.bayard.nl/epages/Motoport.sf/nl_NL/?ObjectPath=/Shops/Motoport/Products/044749/SubProducts/044749#

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...