Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Pechverhelping


anoukd

Aanbevolen berichten

Sinds deze week eigenaar van een Vespa GTS en van de dealer papieren meegekregen voor 1 jaar gratis pechverhelping bij VAB via Piaggio. Je hoeft je alleen maar te registreren met je gegevens en nr. plaat. Gefixt op 3 minuten :-D

http://piaggio.vab.be/Login.aspx?ReturnUrl=%2FDefault.aspx

ps: Inloggen met de code op de kaart die je van je dealer krijgt!

Klopt, zelf verlenging mogelijk naar 2 jaar!

Link naar reactie

Pechverhelping motorrijders

Of je nu vlak voor je deur in panne valt of ergens in de Benelux een ongeval krijgt, VAB is altijd in de buurt met zijn speciale pechverhelping voor motoren, 24u op 24. In de meeste gevallen kunnen we de herstelling ter plaatse uitvoeren. En als dat niet kan, slepen we je motor in de Benelux veilig en stabiel naar de plaats die het meest geschikt is voor het uitvoeren van de reparatie. Onze polyvalente pechwagens zijn uitgerust met een speciale sleepinrichting voor motoren.

6 goede redenen om te kiezen voor pechverhelping motor:

24u op 24 pechverhelping bij onverwachte pech of ongeval in de hele Benelux

Pechverhelping voor jouw motor bij jou thuis (1 op de 3 pechgevallen doet zich thuis voor)

Herstelling ter plaatse in de meeste gevallen

Indien geen herstelling ter plaatse mogelijk is, gratis veilig en stabiel transport met de speciale sleepinrichting voor motoren naar de plaats die het meest geschikt is voor het uitvoeren van de reparatie

Vervangwagen in de Benelux: je vervangwagen wordt gebracht en terug opgehaald

Een hele reeks ledenvoordelen, waaronder abonnement op het maandblad VAB-Magazine en de VAB-Tankkaart

Link naar reactie

Ben al een paar jaar verzekerd bij depannage.be

Ik heb deze keuze gemaakt omdat ze depannage garanderen over gans Europa (trip ging naar Gjovik het eerste jaar).

Was en is waarschijnlijk een van de voordeligste maatschappijen.

Geen magazine, geen tankkaart, zelf geen rechtsreeks contact.

Alles gebeurt online.

Zeker het bekijken waard!

Wie heeft ervaring met deze maatschappij?

Link naar reactie

De dag na aankoop van onze Vespa heb ik een pechverzekering genomen bij VAB (omdat ik die daar al had voor de auto). Dit kost ons jaarlijks 81 euro.

Maar gelukkig dat ik die verzekering had, want een maand later had mijn zoon zijn ongeval en moest de Vespa al getakeld worden.

Link naar reactie
Pechverhelping motorrijders

...

Is dit ook geldig voor motoren ouder dan 10jaar? De meeste pechverhelpers weigeren dit of hebben een clausule dat als het slepen duurder is (wat in het buitenland snel oploopt) dan de waarde van het voertuig ze hiervan afzien...

Link naar reactie

Begin ook te twijfelen om touring te nemen. Deze week 2 keer in panne. Eerst ontkoppelingskabel over en vandaag platte band achteraan, natuurlijk ook de reserve plat. (Tip aan mezelf: regelmatig reserveband op druk zetten...) Was met mijn Lml.

Gelukkig steeds mezelf kunnen depanneren.

Maar moet maar is lukken dat ik dit niet kan, wat doe je dan?

Weet er iemand de prijzen voor wegsleping als je niet lid bent? Of hoe werkt dit dan?

Link naar reactie
Pechverhelping motorrijders

...

Is dit ook geldig voor motoren ouder dan 10jaar? De meeste pechverhelpers weigeren dit of hebben een clausule dat als het slepen duurder is (wat in het buitenland snel oploopt) dan de waarde van het voertuig ze hiervan afzien...

Vreemd, pechverhelping en/of slepen is toch een verzekering tegen pech en ongeval en dat al dan niet slepen heeft toch niets te maken met de waarde van het voertuig? Je betaalt toch het risico en niet de naar de waarde van je voertuig zoals bij een gewone verzekering? Sommige auto's zijn ook geen ballen meer waard.

Link naar reactie

@ Wutsie: lees maar eens goed de kleine letterkes, je gaat versteld staan. Die mannen dekken zich ook in hoor!

Voorbeeld uit en polis: ...indien het verzekerde voertuig ouder is dan 10 jaar bij onderschrijving, beperkt (firma x) zich in geval van pech tot de organisatie van de prestaties en betaalt zij geen kosten...

Link naar reactie

ik heb zo iets bij Ethias, maar elke keer dat ik een scooter inschrijf is het van : uwe scooter is ouder dan 15 jaar blablabla...dus valt daar niet onder

Dus idd eerst goed lezen want er zijn beperkingen!

Link naar reactie
  • 3 weken later...

Bij depannage geldt volgende voor voertuigen ouder dan 10jaar:

je moet fix en drive europa + vervangwagen België nemen (89€), en dan is er geen enkel probleem.

voor de zomer had ik dit voor mijn trip met mijn moto naar zuid frankrijk genomen

(niet nodig gehad)

In september de polis zelf online aangepast naar men oude fiat ducato camper.

Afgelopen zondag zonder problemen getakeld vanuit Malmedy tot thuis. (2 uurtjes moeten wachten, en ik kon eventueel dus kiezen voor een vervangauto)

aangezien, je normaal gezien toch maar met 1 voertuig gelijktijdig op reis gaat, kom je dus met 1 polis toe voor je verschillende voertuigen ;-)

Link naar reactie

Ik heb onlangs (bij de breuk aan mijn achterwiel)gebeld naar VAB om te takelen. Ik heb geen assistance meer maar dacht, ik sluit me wel terug aan dan. Voor de spotprijs van €233 kwamen ze me helpen en was ik een jaar "verzekerd". Ik heb hem dan maar volledig naar huis geduwd en door de dealer laten afhalen. Afzetters!!

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...