josse Geplaatst: 13 november 2012 Delen Geplaatst: 13 november 2012 Ik vind hem wel geslaagd ! Link naar reactie
nero Geplaatst: 13 november 2012 Delen Geplaatst: 13 november 2012 Het stuur is veel te breed om er lange ritten mee aan te kunnen zonder stijve schouders, bij regenweer krijg je een gratis voetbad, het voorwiel steekt buiten het spatbord, die kabels onder het stuur lijken me niet erg estetisch, men kan er geen bagage (of lief) op kwijt, En zo kunnen we nog even doorgaan... Mooi voor in de living maar niet om mee te rijden. Groetjes, nero. Link naar reactie
dave Geplaatst: 13 november 2012 Delen Geplaatst: 13 november 2012 in principe kunt ge op dat lang zadel een hele italiaanse familie kwijt me dunkt, zoiets mottig. voor bagage is er een piepklein rekske vanachter monteerbaar en lange ritten op een ET/LX/S zijn zowizo leuker op de grotere frames. (spijtig dat dit er geen is...) het gegoten stuur (allez de onderkant) vind ik dan weer een visuele verbetering tov die cosa sturen van de laatste jaren. wel knap hoe de lijn van de scooter in de motor geflecteerd is en de onderkant van de wangen doorloopt in het voetbord en niet gelijk als bij de vorige modellen abrupt afbreekt. Link naar reactie
wijlen de Makke Geplaatst: 14 november 2012 Delen Geplaatst: 14 november 2012 Ziet er uit als een moderne home trainer. Grtjs Makke Link naar reactie
geertvespa Geplaatst: 14 november 2012 Delen Geplaatst: 14 november 2012 ik vind het een gedurft ontwerp. eindelijk hebben de ontwerpers nog eens ballen aan hun lijf gehad Link naar reactie
krikke71 Geplaatst: 14 november 2012 Delen Geplaatst: 14 november 2012 mooier dan die laatste Lambretta's I think... Link naar reactie
DAXX Geplaatst: 14 november 2012 Delen Geplaatst: 14 november 2012 D'er valt iets van te maken,,,diene photoshop van den dave gaat al de goede richting uit...en ik vermoed dat " classicrack" ook ni zal blijven stil zitten ))) CHEERS Link naar reactie
geertvespa Geplaatst: 14 november 2012 Delen Geplaatst: 14 november 2012 ik voorspel een nieuwe hype Link naar reactie
EriX Geplaatst: 14 november 2012 Delen Geplaatst: 14 november 2012 En de officiele video: Zo doe je dat dus :-) Gedurfd en vernieuwend ontwerp! Niet echt mijn ding, maar ik kan me best inbeelden dat anderen dit wel zien zitten. Link naar reactie
Wutsie75 Geplaatst: 14 november 2012 Delen Geplaatst: 14 november 2012 Tja, al bij al vind ik het ook wel fijn dat ze eens met wat nieuw komen, ze moeten nu eenmaal mee met de nieuwe generatie maar toch raak ik niet gewend aan het bovenste deel van het beenschild en het stuur maar dat komt misschien nog... Link naar reactie
nero Geplaatst: 14 november 2012 Delen Geplaatst: 14 november 2012 ik vind het een gedurft ontwerp.eindelijk hebben de ontwerpers nog eens ballen aan hun lijf gehad Zo gedurfd vind ik dit ontwerp niet, mij doet qua vormgeving denken aan deze: Alleen is alles een beetje fijner afgewerkt en gerestyled... Groetjes, nero. Link naar reactie
Plastic GTS 300 ie Geplaatst: 14 november 2012 Delen Geplaatst: 14 november 2012 In het voorjaar leverbaar in een 125 uitvoering , en blijkbaar standaard met ABS Groeten Guido Link naar reactie
rvd Geplaatst: 14 november 2012 Auteur Delen Geplaatst: 14 november 2012 Soms vraag ik me af of er destijds bij de voorstelling van de VS1 evenveel van die kniesoren zaten die het maar niks vonden dat 'hun' Vespa zo drastisch veranderde. Stel je voor: geen fietsstuur meer, die lamp plots bovenaan, een contactsleutel, zo een lang dubbel zadel, ... jakkes. Terwijl voor veel van de hedendaagse kniesoren een VS1 waarschijnlijk één van hun droomscooters is. Dit gewoon even ter bezinning ... Maar vooral: Vespizzatevi !!! Link naar reactie
Wutsie75 Geplaatst: 14 november 2012 Delen Geplaatst: 14 november 2012 ik vind het een gedurft ontwerp.eindelijk hebben de ontwerpers nog eens ballen aan hun lijf gehad Zo gedurfd vind ik dit ontwerp niet, mij doet qua vormgeving denken aan deze: Alleen is alles een beetje fijner afgewerkt en gerestyled... Groetjes, nero. Tjah, ontwerpers zijn niet van gisteren maar das toch gelijk een Suzuki Swift vergelijken met een MINI Cooper vind ik... Link naar reactie
Gas geven Geplaatst: 14 november 2012 Delen Geplaatst: 14 november 2012 Krijg een maagzweer als ik die dingen zie rijden . En zeker met een Vespa logo, vest, of andere. Zielig. Of ben ik de enige ? Link naar reactie
Vespaciao Geplaatst: 14 november 2012 Delen Geplaatst: 14 november 2012 piaggio gaat scoren met de eigenzinnige en hippe scooter:het zal een succes worden en is bovendien veel minder marginaler dan een agm Link naar reactie
nero Geplaatst: 14 november 2012 Delen Geplaatst: 14 november 2012 ...vooral voor diegenen die er 8000€ voor willen (of kunnen) ophoesten. @Rodrique: negatieve reclame is ook reclame en als we hier allen vertellen hoe mooi hij wel zal zijn, dan zijn we snel uitgepraat... Groetjes, nero. Link naar reactie
flyingpig Geplaatst: 15 november 2012 Delen Geplaatst: 15 november 2012 Vanwaar komen al die prijzen ? Duim ? Link naar reactie
geertvespa Geplaatst: 15 november 2012 Delen Geplaatst: 15 november 2012 Soms vraag ik me af of er destijds bij de voorstelling van de VS1 evenveel van die kniesoren zaten die het maar niks vonden dat 'hun' Vespa zo drastisch veranderde. Stel je voor: geen fietsstuur meer, die lamp plots bovenaan, een contactsleutel, zo een lang dubbel zadel, ... jakkes. Terwijl voor veel van de hedendaagse kniesoren een VS1 waarschijnlijk één van hun droomscooters is.Dit gewoon even ter bezinning ... Maar vooral: Vespizzatevi !!! de mensen zagen altijd als er iets vernieuwend komt. Ik herinner mij nog discussies toen de gs200 en de T5 uitkwamen, terwijl deze nu als gemeengoed worden beschouwd Link naar reactie
flyingpig Geplaatst: 15 november 2012 Delen Geplaatst: 15 november 2012 Vind het wel een groot verschil Link naar reactie
Eek Geplaatst: 15 november 2012 Delen Geplaatst: 15 november 2012 Vind het een mooi ontwerp! Natuurlijk wel even wat anders dan we gewend zijn van de hedendaagse Vespa's. Maar als je een merk bent als Vespa moet je toch af en toe met wat vernieuwends komen en dat doen ze hiermee zeker. Er valt hier en daar natuurlijk nog wel wat op een aante merken maarja dan valt er voor de hobbyisten onder ons teminste nog wat te costomizen :-) Link naar reactie
Julo Geplaatst: 15 november 2012 Delen Geplaatst: 15 november 2012 Ik vind het eigenlijk ook best geslaagd, al is het op het eerste zicht zeker niets voor mij... Link naar reactie
Vespaciao Geplaatst: 15 november 2012 Delen Geplaatst: 15 november 2012 Ik heb zo een voorgevoel dat de hippe 946 een opstapmodel gaat worden voor vele vrouwen;piaggio heeft met dit gedurft ontwerp alweer een schot in de roos Link naar reactie
flyingpig Geplaatst: 15 november 2012 Delen Geplaatst: 15 november 2012 hoe meer ik er naar kijk, hoe liever ik hem zie. Zou daar een 2-takt motortje onder passen ? Link naar reactie
nero Geplaatst: 15 november 2012 Delen Geplaatst: 15 november 2012 hoe meer ik er naar kijk, hoe liever ik hem zie. Zou daar een 2-takt motortje onder passen ? Hier in ieder geval wel...) Groetjes, nero. Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Gearchiveerd
Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.