Ga naar inhoud
Vespaforum.be

de 946 ...


rvd

Aanbevolen berichten

Het stuur is veel te breed om er lange ritten mee aan te kunnen zonder stijve schouders, bij regenweer krijg je een gratis voetbad, het voorwiel steekt buiten het spatbord, die kabels onder het stuur lijken me niet erg estetisch, men kan er geen bagage (of lief) op kwijt, En zo kunnen we nog even doorgaan...

Mooi voor in de living maar niet om mee te rijden.

Groetjes, nero.

Link naar reactie

in principe kunt ge op dat lang zadel een hele italiaanse familie kwijt me dunkt, zoiets mottig.

voor bagage is er een piepklein rekske vanachter monteerbaar en lange ritten op een ET/LX/S zijn zowizo leuker op de grotere frames. (spijtig dat dit er geen is...) het gegoten stuur (allez de onderkant) vind ik dan weer een visuele verbetering tov die cosa sturen van de laatste jaren.

wel knap hoe de lijn van de scooter in de motor geflecteerd is en de onderkant van de wangen doorloopt in het voetbord en niet gelijk als bij de vorige modellen abrupt afbreekt.

Link naar reactie

Soms vraag ik me af of er destijds bij de voorstelling van de VS1 evenveel van die kniesoren zaten die het maar niks vonden dat 'hun' Vespa zo drastisch veranderde. Stel je voor: geen fietsstuur meer, die lamp plots bovenaan, een contactsleutel, zo een lang dubbel zadel, ... jakkes. Terwijl voor veel van de hedendaagse kniesoren een VS1 waarschijnlijk één van hun droomscooters is.

Dit gewoon even ter bezinning ... Maar vooral: Vespizzatevi !!!

Link naar reactie
ik vind het een gedurft ontwerp.

eindelijk hebben de ontwerpers nog eens ballen aan hun lijf gehad

Zo gedurfd vind ik dit ontwerp niet, mij doet qua vormgeving denken aan deze:

Alleen is alles een beetje fijner afgewerkt en gerestyled...

Groetjes, nero.

Tjah, ontwerpers zijn niet van gisteren maar das toch gelijk een Suzuki Swift vergelijken met een MINI Cooper vind ik...

Link naar reactie
Soms vraag ik me af of er destijds bij de voorstelling van de VS1 evenveel van die kniesoren zaten die het maar niks vonden dat 'hun' Vespa zo drastisch veranderde. Stel je voor: geen fietsstuur meer, die lamp plots bovenaan, een contactsleutel, zo een lang dubbel zadel, ... jakkes. Terwijl voor veel van de hedendaagse kniesoren een VS1 waarschijnlijk één van hun droomscooters is.

Dit gewoon even ter bezinning ... Maar vooral: Vespizzatevi !!!

de mensen zagen altijd als er iets vernieuwend komt. Ik herinner mij nog discussies toen de gs200 en de T5 uitkwamen, terwijl deze nu als gemeengoed worden beschouwd

Link naar reactie

Vind het een mooi ontwerp! Natuurlijk wel even wat anders dan we gewend zijn van de hedendaagse Vespa's. Maar als je een merk bent als Vespa moet je toch af en toe met wat vernieuwends komen en dat doen ze hiermee zeker. Er valt hier en daar natuurlijk nog wel wat op een aante merken maarja dan valt er voor de hobbyisten onder ons teminste nog wat te costomizen :-)

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...