rvd Geplaatst: 10 november 2012 Delen Geplaatst: 10 november 2012 Zo zal de 946 er dus in productie uitzien. Mooi! En voor het design al genomineerd voor de “Compasso d’oro”, een belangrijke internationale design award. Het ziet er naar uit dat Vespa weer een 'instant classic' heeft gebouwd. Het is toch fantastisch om fan te zijn van zo een merk. http://www.moto10.it/vespa-piaggio-gamma-2013-ecco-la-nuova-946-20085.html Link naar reactie
Domi Geplaatst: 12 november 2012 Delen Geplaatst: 12 november 2012 Dat past zo in star wars of ,nee,niet mijn ding ! Link naar reactie
arti-bella Geplaatst: 12 november 2012 Delen Geplaatst: 12 november 2012 Dat past zo in star wars of ,nee,niet mijn ding ! Volledig gelijk! Link naar reactie
flyingpig Geplaatst: 12 november 2012 Delen Geplaatst: 12 november 2012 me so like it Link naar reactie
knifeman Geplaatst: 12 november 2012 Delen Geplaatst: 12 november 2012 productie model ziet er al wat anders uit, pinkers in het schild ipv stuureinde, de neus is opzetstuk zoals bij ne gts ipv in metaal meegevormd... stuur en licht zijn dikker en plomper. Duidelijk een paar compromissen moeten maken ivm productie, onderdeelplaatsing en service mogelijkheden... Link naar reactie
knifeman Geplaatst: 12 november 2012 Delen Geplaatst: 12 november 2012 wordt dat nu ne 2-takt of 4-takt? Link naar reactie
RoflGts300 Geplaatst: 12 november 2012 Delen Geplaatst: 12 november 2012 Zal hem int echt moeten zien. Prototype was knapper. Link naar reactie
Wutsie75 Geplaatst: 12 november 2012 Delen Geplaatst: 12 november 2012 Prototype vond ik ook wat knapper. Moet eerlijk zeggen dat deze mij ontgoochelt. Link naar reactie
Progetto 300 Geplaatst: 13 november 2012 Delen Geplaatst: 13 november 2012 Heeft de nieuwe "tre-valvole" motor van de LX 125/150. Link naar reactie
wijlen de Makke Geplaatst: 13 november 2012 Delen Geplaatst: 13 november 2012 Sorry heren maar het is mijn smaak ook nie, bwek. Grtjs Makke Link naar reactie
Il Paperino Geplaatst: 13 november 2012 Delen Geplaatst: 13 november 2012 productie model ziet er al wat anders uit, pinkers in het schild ipv stuureinde, de neus is opzetstuk zoals bij ne gts ipv in metaal meegevormd... stuur en licht zijn dikker en plomper. Duidelijk een paar compromissen moeten maken ivm productie, onderdeelplaatsing en service mogelijkheden... Inderdaad, als ik het promotiefilmpje zag vond ik de 946 wel een knappe verschijning: " http://www.demotorsite.be/content/video-vespa-946 ", behalve de uitlaat dan... zo'n retro-futuristisch model en dan die normale uitlaat :-( en als ik dan uiteindelijk zie hoe hij echt zal worden valt ie inderdaad toch wat tegen. Die neus die één geheel vormde maakte dit wel af. Of het een sukses zal worden? Veel zal afhangen van de prijs en de afwerking... 'k ben benieuwd wanneer de eerste 946 zal verschijnen in België? Link naar reactie
knifeman Geplaatst: 13 november 2012 Delen Geplaatst: 13 november 2012 concept vs productie: detail: achterbil wordt klep ipv een doorlopend stuk Link naar reactie
La dolce vita Geplaatst: 13 november 2012 Delen Geplaatst: 13 november 2012 En de officiele video: Link naar reactie
Gas geven Geplaatst: 13 november 2012 Delen Geplaatst: 13 november 2012 Trekt op niets ! Maar het is wel een Vespa . Voor ieder wat wils. Maar daar zit ik nie op . Link naar reactie
Euroscooter Geplaatst: 13 november 2012 Delen Geplaatst: 13 november 2012 Waarom, ni genoeg curry naar uw goesting? Link naar reactie
Gas geven Geplaatst: 13 november 2012 Delen Geplaatst: 13 november 2012 Klopt , geen plamuur op plastic. . Maar geef mij maar ijzer en 2tac . De pe flessen moeten toch ook een 2 de bestemming krijgen hè . Link naar reactie
nero Geplaatst: 13 november 2012 Delen Geplaatst: 13 november 2012 Ik vind het productiemodel eigenlijk mooier dan het prototype, het hoekige is uit het stuur gehaald wat beter past bij de ronde vespavormen?. Als ze nu nog dat "zijpgat" wat ronder maken en er een 300 motor onder steken wordt het waarschijnlijk een hit. Groetjes, nero. Link naar reactie
dave Geplaatst: 13 november 2012 Delen Geplaatst: 13 november 2012 ik vond het stuur van dat prototype dan weer juist beter dan dit... akkoord met een 300cc en een monozadel/sportzadel rap fotoshopke: Link naar reactie
Ivannikon Geplaatst: 13 november 2012 Delen Geplaatst: 13 november 2012 Misschien wel voor de jonge generatie, ikzelf zie hem niet zitten, maar ieder zijn goesting hé. groeten, Ivan Link naar reactie
neatlittlefellow Geplaatst: 13 november 2012 Delen Geplaatst: 13 november 2012 Vespa 946 boekje -> http://vespa946.com/en/limited_edition_book.pdf grtz, Peter Link naar reactie
knifeman Geplaatst: 13 november 2012 Delen Geplaatst: 13 november 2012 stuur hebben ze verknoeid. en veel bagage gade ni meepakken... toch blijft het een interessant model... Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Gearchiveerd
Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.