Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Hola!


Eek

Aanbevolen berichten

Hola!

Ik ben al een tijdje lid hier maar voorstellen heb ik nog niet gedaan. Ik heb een witte GTS 125ie Super. Deze heb ik onderhand alweer 2 jaar in bezit en heb er nog steeds erg veel plezier van. Ik woon in Spanje net iets onder Barcelona...het perfecte klimaat voor een Vesp dus ;-)

Toen ik 3 jaar geleden naar Spanje verhuisd ben heb ik mijn auto verkocht en was ik eigenlijk van plan om hier een andere te kopen. Maar de tweede hands markt in auto's is hier niet echt denderend...slecht onderhouden en relatief duur! Ik was het zoeken op een gegeven moment een beetje zat.

Op vakantie op Formentera (eilandje onder Ibiza) een Vespa LX125ie gehuurd en ik was verkocht. IK WIL EEN VESPA, laat die auto eerst maar zitten! Bij terugkomst van vakantie meteen de dealers afgestruind om info in te winnen en uiteindelijk gekozen voor een witte GTS 125ie super. De dealer wilde mij nog een Honda aansmeren met het verhaal dat deze veel betrouwbaarder zijn maar dit is natuurlijk hopeloss voor iemand die voor een Vesp wil gaan.

Ik gebruik hem dagelijks om naar het trein station te rijden maar zo nu en dan rij ik er ook wel mee naar het werk, een mooi kronkelweg langs de kust. Volop genieten dus met al die bochten en natuurlijk het uitzicht! Ook in het weekend worden er regelmatig uistapjes mee gedaan. Naar het strand, de bergen/heuvels, de stad etc.

Planning is om voor de toekomst nog eens voor een 300 te gaan maar dan zal ik eerst mijn A2 rijbewijs moeten halen.

Link naar reactie
Pfff, some guys have all the luck! :))

Welkom!

Groetjes, nero.

'kwas helemaal hetzelfde aant denken :) chanceke dat het daar nog een beetje crisis is, of ik was helemaal jaloers.

Welcome, en laat je maar gaan met de fotos van kronkelende wegen langs het strand :)

Link naar reactie
  • 6 maanden later...

@ joachimvdr : Klopt daar heb je helemaal gelijk in! Helaas niet helemaal heel ervan af gekomen. Zit al 6 maanden thuis met een externe fixatie in mijn been :-s Had mijn vriedin ook achterop maar die is gelukkig alweer up and running!

Link naar reactie

Dat is minder, gelukkig heeft uw vriendin niets. Toen ik met men eerste cross 250cc slipte in een bocht die vol olie lag had ik meer schuldgevoel over het feit dat men vriendin ook viel (al had ze ook niets) dan ik last had van men kwetsueren en opgestoken fourche...

veel beterschap,

joachim

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...