Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Zoek me suf...


La dolce vita

Aanbevolen berichten

op internet naar een leuke en goede jas voor een groot deel van het jaar.

Heb nu m'n ouwe leren motorjas (zonder 'harde' protectie, meer een soort dubbel leer..)

En met dat ouwe kreng krijg ik het steeds vaker koud, komt denk ik ook omdat ik nu rechtop zit.

Zoek nu dus een stijlvolle jas van textiel met CE-protectors in schouders en ellebogen en een

uitneembaar thermo ding, die zowel waterdicht als ademend is (waterdicht voor een tijdje, heb geen gore-tex budget)

De Tucano Urbano WSP is precies de stijl die ik zoek, geen uitneembare thermo voering daar kan ik mee leven, maar geen

protectie in de schouders. (is ook wel raar...)

Heeft er hier iemand suggesties?

post-8895-13769189529078.jpg

Link naar reactie

Ik heb de urban van richa... En kan deze voorlopig alleen maar aanraden. Is zeker waterdicht, heb ik al grondig getest :-) en er zit een binnenjas in die je er kan uitnemen. Voorlopig is het echter nog veel te warm geweest zodat ik deze er nog niet terug heb moeten insteken. Is uitgerust met rug, elleboog en schouderbescherming.

Tot slot misstaat hij niet op een vespa vind ik. Kostprijs was...denk iets van 185 euro bij motopaleis in beringen.

Groeten,

Steven

Link naar reactie
percentje ?? anders bij tom's scoot spupply

Ge moet daarom nie spekelen, 2 verkopen / eentje gratis! :)))

Nee, vind dat Richa tot nu toe de beste prijs-kwaliteitsverhouding hanteert.

Groetjes, nero.

Ik ben juist terug van Richa. En heb de Challenger vest gekocht.

Zeer vriendelijke en behulpzame mensen trouwens...

En zoals nero zegt nie spekelen en geen percentje :)

Grtz

Arnout

Link naar reactie

ik rijd ondertussen al 20 jaar met richa gerief rond en ben er super content van.

Ik weet niet van waar je bent maar joma in Aartselaar is een winkel met veel keuze en scherpe prijzen

Link naar reactie

En Richa is trouwens een degelijk Belgisch bedrijfke , ik weet nog dat ik ong 20 jaar geleden toen ze nog in een oude boerderij in Michelbeke zatten daar een vest heb kunnen kopen waar er 2 cm verkeerd was op gestikt voor den helft van de prijs , ik heb die vest bekans 12 jaar gehad .Keigoe matriaal.

Ik weet nie van waar ge zijt , maar als ge aan de kanten van oudenaarde woont ist misschien es de moeite om tot daar te rijden

Link naar reactie
  • 4 weken later...

Richa heeft nu een nieuwe vestiging te Oudenaarde waar ook de productie is gevestigd.Je kan er terecht in de prachtige winkel voor motorkleding maar ook voor hedendaagse trendy en casual kledij. Gelegen N60 naast BMW en MINI Cooper Daeninck.Veel kijk en koopplezier... ..

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...