Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Chassisnummer (HELP!)


Matthias.

Aanbevolen berichten

Hallo iedereen, begin volgende week heb ik mijn praktisch rij-examen van m'n brommer. (Ik zou ook ineens m'n praktijk kunnen doen van auto, heb 't voorlopig rijbewijs B al maar wil liever wat wachten). Ik heb er wat te lang mee gewacht want kmoet er voor 1 sept door zijn.

VRAAG:

Waar staat het chassisnummer op het onderstel? Ik moet het kunnen aanwijzen op het onderstel, niet op het identificatieplaatje.

brommer: Vespa Ciao (http://members.multimania.nl/vespa/old/mop-ciao.jpg)

OF Vespa ET2

(ik weet nog niet welke ik ga gebruiken, ik denk dat het bij de ET2 onder den bak onder je zadel zit? :D sorry voor deze domme newbievraag dus scheldt er maar op los ;-))

Alvast merci aan de held(in)!

Groeten, Matthias

Link naar reactie

" ik denk dat het bij de ET2 onder den bak onder je zadel zit?" :D

thanks for the confirmation! ;-)

Heb je toevallig die van de vespa ciao gevonden? :s heb gegoogeld maar echte concrete info vind ik niet buiten "achterbrug aan de kant van de ketting " en daar kom ik niet veel mee verder :( please help me

Link naar reactie

Van het nederlands vespa ciao forum:

er staan op 2 plaatsen nummers:

op je balhoofd:

kan zijn (NL) K 0009 = nederlandsframe duidelijk, en de letter die op de plaats van K staat geeft aan of het brom of snor is. ik meen dat de letters B A L K altijd brom zijn. Edit ArvidW: S= snorfiets, A= antiopvoersnorfiets

rechts op de achterbrug:

DGM 198000M c7e2t *134546* = tussen de sterretjes is je frame nummer, c7e2t is volgens mij het type Ciao en DGM 198000M weet ik zo niet volgens mij gewoon een neutraal nummer want dat is meestal overal hetzelfde.

bouwjaar:

voor zo ver ik weet is dat te zien op je velg in een soort sterretje en dan bijv. 97.

en zoiets heb ik ook wel eens in de carborateur gezien aan de luchtfilter kant.

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...