Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Vandaag 09/08/2012 gestolen te Maastricht Vespa LXV 125


Border

Aanbevolen berichten

Hoi,

Vandaag samen met het vrouwke een uitstap gemaakt naar Maastricht met onze twee Vespa's. Beide geparkeerd op het Vrijthof in het zicht van iedereen. Om 16.00 uur terug klaar om naar huis te vertrekken en één Vespa verdwenen. Politie gebeld Vespa niet getakeld dus gestolen. Aangifte gedaan bij politie Maastricht en nu een Vespa armer.

Het is een Groene LXV 125 met 2800 km op de teller. Nummerplaat WLU 795

post-5665-13769189153344.jpg

Link naar reactie
Verdomme, sterkte.

Is er iets opvallends aan ? iets waardoor hij herkenbaar is voor ons ?

Op het voorspatbord is een kleine kras en het zadel heeft ook wat kleine krassen van de poes haar nagels. Ze sliep steeds op dat zadel en scherpte af en toe haar nagels op het zadel.

Link naar reactie

Das wel echt rot!

Ben 2 maand terug ook daar geweest ... goed vastgelegd aan paal met ketting en dan nog een schijfremslotje erin ... zouden ze toch wel serieus moeite mee ghad hebben (denk ik) :)

Hoop voor u dat ze hem terugvinden ... 't is ook niet het goedkoopste model dat er is ...

Bonne chance!

Link naar reactie
Ter info: bewaakte bromfiets en scooterstalling voor slechts 0.50 €/dag op Het Bat in Maastricht, pal naast het centrum! Je krijgt er een nummer aan je scooter en een ticket voor jouw, geen ticket = geen scooter terug.

Bedankt voor de tip, wist dit niet.

Hoop ook echt dat ze hem terugvinden voel me rot.

Link naar reactie
MIsschien enkele fotos plaatsen van eventuele schadeplekjes, kan dan makkelijk herkend worden. Was de vespa gewoon op stuurslot of kettingslot.

Hopelijk vinden ze die alsnog terug.

Van de schadeplekjes heb ik geen foto's, van de Wesp wel. Wesp stond op stuurslot naast mijne Wesp en verscheidene andere Vespa's en Moto's.

Is zo'n stuurslot dan zo makkelijk te omzeilen ?? De Vespa stond bovenop het Vrijthof waar ongelooflijk veel volk rondloopt. Er zouden volgens de politie camera beelden zijn maar de agent gaf me zeer weinig hoop. Het is momenteel een echte plaag en vanaf begin dit jaar tot nu zijn er mee dan 570 Wespen gestolen.

Heb hen ook gezegd dat het toch niet moeilijk moet zijn om de dader(s) te pakken via een lok wesp en wat flikken in burger maar daar kreeg ik geen antwoord meer op.

Link naar reactie
  • 2 weken later...

Hier in NL. kan je er op wachten dat "Ze",(bepaalde bevolkingsgroep) Je 125cc onder je vandaan stelen...

Vriendin had S125 en werd gewoon gevolgd als ze er mee weg was!

Blokje is goud waard voor ombouw van 50 naar 125cc

Hoop dat ze zich terpletter rijden!

Groet en sterkte,AJ

Link naar reactie

Spijtig van uw scooter.Hopelijk vinden ze de dader en jouw scooter.

Het stelen van je scooter is ieders grootste schrik denk ik, als je hem ergens parkeert.

Heb aan mijn verzekeringsagent gevraagd naar een omium of en diefstalverzekering, maar dat deden ze niet. (Vivium verzekeringen)

Buiten mijn stuurslot, heb ik nog geen ander slot aangekocht.

Wat raden jullie mij aan? Ketting slot of schijfslot?

Link naar reactie
  • 9 maanden later...

Ik vernam een tijdje geleden dat ze daar in Maastricht de wesp gewoon op 2 skateborden tillen en er zo mee weg wandelen!

Een kennis van mij zijn wesp is daar namelijk ook gestolen en op de videobeelden is te zien hoe enkele vandalen met bivakmuts zonder scrupules hun ding gewoon doen !!

Ergens aan vast hangen lijkt me dan de beste optie !!

Als ik er ooit zo eentje betrap ...

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...