Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Den Haag-Gent-Parijs, two up on a GS


Laurus

Aanbevolen berichten

Ik ben net terug van een ruime week Frankrijk en Belgie op de Vespa. Einddoel was Parijs. Ik ben eerst vanuit Den Haag (NL) naar Gent (B)gereden om daar samen met mn vriendinnetje richting Parijs te vertrekken. Vanuit Parijs zijn we naar Dieppe gereden om vervolgens via St. Omer en Brugge weer in Gent te belanden. Uiteindelijk zo'n 1400km gereden en 8 dagen weg geweest.

De GS is voorzien van een P200 motor en navigatie, dat maakt het reizen een stuk gemakkelijker! :) De beugel die ik gebruikt heb om de navi te monteren komt van een oud windscherm voor een GS-achtig stuur. Ideaal! De vakantie is gelukkig vlekkeloos verlopen. Helaas in parijs even zonder benzine komen te staan omdat we te druk waren met het zoeken naar een camping... Ik zie uit naar de volgende trip!!! :)

Hierbij een greepje uit de foto's met de vespa in de hoofdrol:

DSC00514.jpgDSC00521.jpgDSC00522.jpg

DSC00526.jpg

DSC00527.jpg

DSC00529.jpg

DSC00535.jpg

DSC00541.jpg

DSC00545.jpg

DSC00567.jpg

DSC00570.jpg

DSC00575.jpg

DSC00581.jpg

DSC00585.jpg

DSC00597.jpg

DSC00598.jpg

DSC00617.jpg

DSC00626.jpg

DSC00638.jpg

DSC00649.jpg

DSC00656.jpg

DSC00662.jpg

DSC00665.jpg

DSC00681.jpg

DSC00692.jpg

DSC00730.jpg

DSC00736.jpg

Link naar reactie

Dank voor de leuke reacties! @Nero, dankje! jij maakt anders ook leuke tripjes met je originele SS! Mijn vriendinnetje spreekt ondertussen redelijk vlaams :P en ik kan een aardig woordje Frans, met zn tweeen komen we dus een heel end. ;)

Link naar reactie

Hoi Laurus,

Leuke en mooie foto's...

Maare,Dan moet je Vriendin wel enorm van je houden zeg,om dat stuk achterop te gaan zitten!

Leuk hoor,

Groet,AJ

Link naar reactie

Dank voor de reacties!

@ AJ, ze had een extra kussentje om de billen te sparen! ;) Verder hebben we gewoon enorm rustig gereden 50km aan 1 stuk maximaal. We hadden gelukkig goed weer dus konden overal langs de weg even ontspannen.

@ Gette, ik vind het na een dag op een scooter/motor erg belangrijk om enigzins fatsoenlijk te kunnen zitten! Bovendien wegen die stoeltjes heel weinig, ze nemen alleen wat ruimte in.

@ Sindo?

Link naar reactie

zo'n rit met 2 op een weinig confortabele scooter, als ge dat binnen 20 jaar nog eens doet, moeten ze u na 2 dagen van de scooter komen tillen wegens stramme spieren ... . :)))))

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...