Ga naar inhoud
Vespaforum.be

haast eigenaar van een beige LX125


RoelT

Aanbevolen berichten

lange jeans broek, hoge stevige schoenen, dikke trui eventueel? Maar ik zou eerst wat rijden in 1ste en bochten nemen. Zo leer je de scoot wat kennen, dan schakelen naar 2 en terug naar 1ste. Dan heb je het gevoel van schakelen en rijden tegelijk. Den de rest wat testen en vooral voel je remmen aan!!!

En uiteindelijk, gewoon wat spelen en aan voelen, na 5 min ben je er toch mee weg :)

Link naar reactie
mocht je trouwens tips hebben voor een leek.

Zal allicht dit weekend voor het eerst op een scooter rijden, zonder ervaring.

Wat doe ik aan en waar let ik op?

Iets aandoen waar je je goed in voelt ;-)

Waar opletten ? op chauffeurs die hun pinkers niet gebruiken als ze ergens inslaan , op portiers die onverwachts worden opengezwaait als je juist komt aangereden, op flitspalen en bemande camera's, op riooldeksels bij een nat wegdek, op je reserve lampje van je benzinemeter... ..

Succes en de leute van 't weekend !

Link naar reactie

Hoi Roelt,ik wens je geduld niet op de proef te stellen,maar heb verleden week ook mijn nummerplaat ontvangen.Na 3 en een halve week wachten :-(. Goed zomerschoeisel op de vespa: teva sandaalkes,lekker luchtig... ... .

Link naar reactie

Dus: jas met lange mouwen, lange broek, helm, handschoenen en (dichte) schoenen die de enkels bedekken.

Warm of koud, daar houden ze geen rekening mee als ge aan de kant staat.

Off topic: Er zijn er genoeg die het wel riskeren met het warmere weer (maar dan kan je wel eens bij het verhaal van Wim hierboven komen, puntje 2)

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...