Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Vesparoute naar zee


RoelRoel

Aanbevolen berichten

stel gewoon zelf eentje samen, is toch niet moeilijk?

Ik gebruik soms voor een geplande rit google earth (http://www.google.com/earth/index.html) stel dan zelf een paar punten waar je zeker wil voorbij rijden of eventueel stoppen (streekgebonden of zo van die chniggel) maak een kaartje of zo en stel punt A-B-C-D (dorpen/steden/locaties) op en geef dan deze in je gps en zet eventueel je gps op motorroute, niet? Zeker bij een lange route is dit wel handig en ontdek je zelf nieuwe routes of locaties

C

Link naar reactie

gewoon af en toe de weg vragen.

Als ze Frans, duits of hollands beginnen te klappen is den anderen kant uit.

Link naar reactie

Idd! is leuk... vandaag ook gedaan, met ouderwetse kaart van dorpje tot dorpje, af en toe je neus volgen of eens vragen.

Ooit eens Leuven Oostende gedaan, via Herent, Machelen, Vilvoorde, Meise, Aalst, Melle, Gent, dan 't kanaal naar Brugge (mag normaal niet) en oude baan naar Oostende.

Link naar reactie

Ikke ne keer links dan ne keer rechts, ik zie wel waar ik terecht kom. Op die manier al toffe wegskes en cafeekes gevonden. Wel ne keer op reserve gevallen in het veld in de middle of no were. Was wel spannend

heb toen een 500m mogen stoempen naar het naft station:)))

Grtjs

Makke

Link naar reactie
  • 4 weken later...

Dienen RouteYou werkt echt niet goed op Iphone, of mis ik iets op deze app? Kan wel routes opslaan en zelf maken, maar hij/ze zegt me niet de weg naar ... (bv sla nu links af) en het liefst met een vrouwelijk stemmetje ...

RY overzetten naar gps nog niet geprobeerd.

Link naar reactie
  • 6 jaren later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...