Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Nylon ophangingsbussen voor GTS/GTV


les

Aanbevolen berichten

@vespadiverso,,,ja das een heel goede vraag,ik kan ze niet vergelijken daar ik maar 1 paar bussen heb gekregen,de les zal dit wel lezen mijn gedacht,,,btw knifeman heeft als ik het mij goed kan herrineren hetzelfde pakketje besteld,dus weten we daar in het kort ook meer van.

CHEERS

Link naar reactie

Grrrrrrrr, Joris, had een mailtje gestuurd, heb die ook nodig.

Op de foto te zien op ebay zijn ze alle 4 dezelfde. Dus Joris, als je er 2 op overschot hebt koop ik ze wel over.

Of als er nog gegadigden zijn, kunnen we een groepsaankoop overwegen. 24$ per set, priority small flat rate $15. with NO tracking.

Link naar reactie

Tja,natuurlijk als iedereen de bovenste vervangt gaat ge er altijd 1 paar overhouden en na ons tooggesprek van gisteren met de Joris,krijg ik den indruk dat hij niet zo geneigd gaat zijn om alle 4 de bushings te steken,maar ik kan mij vergissen hé,,anyway volgende week maak ik werk van die spacers die volgens mij nodig zijn om die radiale speling op te vangen,,,pure R&D dus zonder garantie ;))

CHEERS

Link naar reactie

volgens mij zijde golle hoer een paar Jorisen doorheen aan 't halen ;)

als ik mijne set heb bekijk ik het eens goed. In elk geval geen half werk, normaal dat je twee bushings per veer nodig hebt. In elk geval komen er bij mij ook bussen in want nen draadstang fungeert als rasp in zo'n bushing.

Link naar reactie

http://i1249.photobucket.com/albums/hh515/DAXSCOOT13/IMG_0161-1.jpg

Daar ik maar 1 paar bushings heb ontvangen,heb ik de onderste originele van boven geplaatst,,,zoals je op deze pic kunt zien is er nog "diameter" verschil tussen de draadstang en den bushing...heb ik opgevangen door nen andere spacer van 5mm over de draadstang te plaatsen en nog genoeg plaats te hebben voor wanneer ge uwe bushing begint vast te draaien

Link naar reactie

http://i1249.photobucket.com/albums/hh515/DAXSCOOT13/IMG_0156-1.jpg

Wat mij grotendeels verontruste tijdens deze "job" is dat gelaste bussen van schokdemper uit "lijn" liggen,dit is bij beide en ik heb voor de moment geen referentie met nen andere GTS en nog graver is het feit dat deze uit "lijn" liggen naar rechts,,,het kan natuurlijk zijn dat deze verkeerd gemonteerd zijn in't fabriek,maar soit daar zal in de toekomst wel duidelijkheid over komen (GTS-owners let me know,if ya will) en dat die lassen maar van nen bedenklijke staat zijn...hopelijk zijn die van Mallossi beter en in lijn ????

Bon korte testrit gedaan...mijn mening,,,,,onder de 50km/h iets meer trillingen in het stuur...boven de honderd,precies baanvaster,,,,,,in de bochten,zelfzekerder.

Mochten er nog mensen van plan zijn die "Richochet" bushings te bestellen,,let me know,want kzou graag de bovenste ook vervangen.

CHEERS

Link naar reactie

De metalen bussen zijn origineel,maar zitten enkel op de linkse schokdemper,omdat daar nen bout door moet,op de rechtse zit nen vaste "pasbout",,,,,,, trouwens mocht je even tijd hebben om naar uwe GTS te kijken ivm het niet in lijn liggen van de schokdemper,ge kunt dat zonder al te veel problemen gewoon bekijken zonder sleutelwerk,,,even focussen en het valt op,,,ik zal hier straks eens nen pic van de mijne nog opzetten om eventueel duidelijker te maken,,,anyway volgens mijn bescheiden mening moet er iets niet kloppen.btw voor alle duidelijkheid ik heb alles perfect terug gemonteerd zoals het er is afgekomen hé

CHEERS

Link naar reactie

Bon,ik ben hier even tussen " de soep en de pattatten" aan het meevolgen,,,de volgende logische stap in mijn ogen,is of er iemand met Mallossi achterveren even kan kijken of deze in lijn liggen?Ik heb zo'n donkerbruin vermoeden dat ze te lam waren om 2 verschillende te maken,want als je het even goed bekijkt is het logisch dat de rechtse veer idd naar rechts uitgelijnd ligt voor de bevestiging van diene pasbout,de linkse daarentegen hoort volgens mij centraal te liggen,maar soit genoeg geluld,ik verifieer da wel eens wanneer de kans zich aanbiedt ;)))

CHEERS

Link naar reactie
  • 1 maand later...

@vespadiverso,,,ik wist dat die vraag eens ging komen,,,dus ik heb er een paar extra laten draaien ;))),,, laat maar iets weten hoe we dat gaan regelen,,,btw t'is for free,( zolang de voorraad strekt),maar vergeet niet dat dit nog altijd een testcase is hé,maar so far so good,mocht je van Antwerpen zijn,kunnen we dat wel even samen fixen.

Ik hoor het wel.

CHEERS

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...