Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Zadel GTS300


RoflGts300

Aanbevolen berichten

Rij zo al 26000 km, geen probleem. Bij echt heet weer en lange afstand, durf ik er een kussentje opleggen welke luchtdoorstroming toelaat zodat het fris blijft. En eigenlijk het beste zitcomfort verkrijg je met een luchtkussen van airhawk of afgeleide. Daar kan weinig tegenop.

Link naar reactie
  • 1 jaar later...

Ik heb zo'n gelzadel met laag ruggensteuntje 2dehands in nieuwe staat gekocht , dat is werkelijk top , betere zithouding , goed voor de rug , klasse , ik verkoop m'n beige GTS 300 zadel van 2015  , met 36 liter topkoffer ruggensteuntje erbij ...

Ik zoek een zwart topkoffer ruggesteun , liefst met witte bies(maar hoeft niet) , is 36 l topkoffer 0495 90 01 98 graag seintje , als je ergens zo'n zadel 2dehands vind , koop het gerust , is echt een grooooot verschil 

Link naar reactie
  • 9 maanden later...
Op 25/6/2012 om 13:57, Julo zei:

Hey! Deze zadels kan je krijgen bij Vespa Shop Exclusive Bikes in Torhout!!

Weet je dat zeker heb ze een mail gestuurd maar tot nu toe geen reactie dealer in nl zegt ik kan geen gelzadel leveren een optie is bestaand zadel laten bekleden maar ik zie liever vooraf het resultaat

Ik heb nu zo'n 1 persoons zadel op de supertech had ik ook op de gts van 2015 maar zou toch wel een Gelzadel willen

als iemand een winkel weet die ze op voorraad heeft en niet te ver weg van Budel verneem ik het graag.

Link naar reactie

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...