Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Zadel GTS300


RoflGts300

Aanbevolen berichten

Op de website van Exclusive Bikes Torhout staat ne link ... Bike Design Benelux ... daar kunde merken van zadels zien ... Topsaddlery ... en als ge dat in Google intypt komt ge op een site waar ge uw zadel kunt maken ... en dan bestellen ...

Ik kwam op 320€ ... valt nog mee met een gelzadel ... mooie carbonlook afwerking ... witte stitchings en geen tekst ... dat Vespalogo kon ik niet kiezen :)

Link naar reactie

Ik geloof dat het om en bij de 400 EUR is. Veel geld maar naar het schijnt dit het supergoed!

Link naar reactie

Ik heb ook dit gelzadel op mijn GTS 300 SS liggen.

Deze liggen in stock bij Xclusive Bike te Torhout in verschillende uitvoeringen (zwarte of witte biesjes en met of zonder Vespa opschrift)

De prijs is 415,- Euro en jouw origineel zadel.

Het originele zadel sturen ze terug op voor nieuwe gelzadels te maken..

Link naar reactie
Ziet er inderdaad goed uit ... ben enkel de persoon niet meer tegengekomen op de happening ... Heb enkel de vraag of de passagier nog voldoende plek heeft.

Mijn passagiers hebben nog plaats genoeg en tevens een rugsteun aan de topkoffer.. ;-)

Enkel mijn Amerikaanse vriendinnen kan ik er niet mee vervoeren, daar ze met één bil op één stoel zitten..

Als bestuurder zit je in een perfecte houding op het ergonomisch gevormde gelzadel en schuif je niet achterwaarts.

Na ritjes van meer dan 250 km heb ik nu geen last meer van een pijnlijk zitvlak.. ;-)

Link naar reactie
  • 4 jaren later...

Hallo, een kameraad van mij wil zo een zadel maar Xclusive bikes heeft ze niet meer. Kunnen ze nog ergens anders verkregen worden?

 

Grts

Link naar reactie
  • 1 jaar later...

Ik rakel dit onderwerp terug op, omdat ik op zoek ben naar een beter GTS zadel, meer comfort, zeg maar.

Eerst eens gebeld met de mensen van Xclusive Bike in Torhout en daar wisten ze met te vertellen dat ze hun samenwerking met Top Sellerie hebben stopgezet wegens de "onbetrouwbaarheid" van de levering. Maanden wachttijd was geen uitzondering. Zeker als ze aankondigen dat het 4 weken duurt en je ook je eigen zadel eerst moet opsturen is dat toch een kwalijke zaak.

Ze raadde me een nieuw gel zadel van Vespa zelf aan. dat zou nu standaard op de modellen 2019 zitten en beter zijn?

Heeft er iemand een ander beter adres  gevonden?

Welke zijn de ervaringen met de nieuwe zadels van Vespa 2019?

Danke voor jullie reacties.

 

Link naar reactie

Die gel zadels van Vespa zijn op gelgebied niets waard. Er zit maximum 5 mm gel op. Tenminste bij de oude modellen, bij de nieuwe zit er geen gel meer op. Wil je comfort doe dan zoals ik en steek  een 2 cm dik gel pad in je zadel. Mousse uitsnijden inpassen en weer dicht maken. Gel moet minstens 15 mm dik zijn om enig comfort te bieden.

Link naar reactie
On 3/24/2019 at 4:46 PM, marc9820 said:

Die gel zadels van Vespa zijn op gelgebied niets waard. Er zit maximum 5 mm gel op. Tenminste bij de oude modellen, bij de nieuwe zit er geen gel meer op. Wil je comfort doe dan zoals ik en steek  een 2 cm dik gel pad in je zadel. Mousse uitsnijden inpassen en weer dicht maken. Gel moet minstens 15 mm dik zijn om enig comfort te bieden.

Geen last van de warmte wanneer de zon een tijd op het zadel geschenen heeft? Iemand die aan zadels werkt, raadde me dat af omdat dat zadel echt wel heet kan worden?

Link naar reactie

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...