Jump to content
Vespaforum.be
knifeman

pikkel schuurt

Recommended Posts

buiten het schurend geluidje heb ik nog niet echt last gehad. Echter bij het zien van VK's maneuver bij de polderrun, maak ik me er wat ongerust in. 't is ook niet dat dat elke dag gebeurt he.

Eens schuren zal niet kwaad kunnen, mr de pech dat er een deksel op dat moment omhoog ligt of gewoon al een bult in den asfalt zit wil ik op dat moment niet tegenkomen. Liever op voorhand voorkomen dus ;)

Share this post


Link to post

Nee nee, daar heb ik ander speelgoed voor. Heb beloofd aan de madam niks aan de vespa te veranderen voor de garantie voorbij is en beschaafd te rijden.

Share this post


Link to post

Hèhè.

Een heer in het verkeer... Toch de eerste 2 jaar.

Weet maar te zeggen als de garantie voorbij is.

Ps off-topic. Rijd net ne grijze Lambretta voorbij door de Eethuisstraat richting Merksem.

Share this post


Link to post

als het over de schuine pikkel gaat, is je "hendel" waar je je voet tegen zet naar voor geplooid. Eventjes terug naar achter plooien en probleem opgelost.

Share this post


Link to post
als het over de schuine pikkel gaat, is je "hendel" waar je je voet tegen zet naar voor geplooid. Eventjes terug naar achter plooien en probleem opgelost.

Het idd die, zal het eens bekijken.

Share this post


Link to post
als het over de schuine pikkel gaat, is je "hendel" waar je je voet tegen zet naar voor geplooid. Eventjes terug naar achter plooien en probleem opgelost.

Het idd die, zal het eens bekijken.

Idd hendel beetje meer plooien en rubber stootblokje tot de helft afsnijden zodat de pikkel dichter tegen het chassis komt te hangen.

Share this post


Link to post
als het over de schuine pikkel gaat, is je "hendel" waar je je voet tegen zet naar voor geplooid. Eventjes terug naar achter plooien en probleem opgelost.

Het idd die, zal het eens bekijken.

Idd hendel beetje meer plooien en rubber stootblokje tot de helft afsnijden zodat de pikkel dichter tegen het chassis komt te hangen.

Niks rubber afsnijden. De rubber heeft er niets mee te maken. De "hendel" duw je uit positie omdat de meesten hun schuine pikken opzetten als ze nog op de vespa zitten en zo de "hendel" onnodig ver naar voor duwen.

Share this post


Link to post

Inderdaad, met een niet vervormde pikkel met hendel tegen de grond schuren, dat wil ik wel eens zien.

Share this post


Link to post

originele achtervering van een gts 300 geen ballen waard ,,, da ding schuurde ook na drie maand tegen de grond ,,, vering vervangen door mallossis ,,stukken beter en gedaan met geschuur tegen t asfalt

Share this post


Link to post

Jamie, weeg jij meer dan 180 kg misschien ? Uw mening over de originele vering is helemaal de mijne niet. En voldoen prima.

Share this post


Link to post

Ik weeg juist geen 70 ... maar euhm ... ben ook blij met die Malossi ze ... dat zijn tenminste deftige spullen.

Veel vaster op de baan en dus veiliger en betere baanligging ... Sinds ik ze heb alleen maar positieve dingen ondervonden :)

Share this post


Link to post

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...