knifeman Geplaatst: 22 mei 2012 Auteur Delen Geplaatst: 22 mei 2012 buiten het schurend geluidje heb ik nog niet echt last gehad. Echter bij het zien van VK's maneuver bij de polderrun, maak ik me er wat ongerust in. 't is ook niet dat dat elke dag gebeurt he. Eens schuren zal niet kwaad kunnen, mr de pech dat er een deksel op dat moment omhoog ligt of gewoon al een bult in den asfalt zit wil ik op dat moment niet tegenkomen. Liever op voorhand voorkomen dus Link naar reactie
RoflGts300 Geplaatst: 22 mei 2012 Delen Geplaatst: 22 mei 2012 Zullen is een circuitje moeten doen. Link naar reactie
knifeman Geplaatst: 22 mei 2012 Auteur Delen Geplaatst: 22 mei 2012 Nee nee, daar heb ik ander speelgoed voor. Heb beloofd aan de madam niks aan de vespa te veranderen voor de garantie voorbij is en beschaafd te rijden. Link naar reactie
RoflGts300 Geplaatst: 22 mei 2012 Delen Geplaatst: 22 mei 2012 Hèhè. Een heer in het verkeer... Toch de eerste 2 jaar. Weet maar te zeggen als de garantie voorbij is. Ps off-topic. Rijd net ne grijze Lambretta voorbij door de Eethuisstraat richting Merksem. Link naar reactie
Annelies en Youri Geplaatst: 21 april 2013 Delen Geplaatst: 21 april 2013 Heb het nu ook al een paar keer tegen gekomen. Enkel op ronde punten. Is even verschieten. Link naar reactie
vespadiverso Geplaatst: 21 april 2013 Delen Geplaatst: 21 april 2013 als het over de schuine pikkel gaat, is je "hendel" waar je je voet tegen zet naar voor geplooid. Eventjes terug naar achter plooien en probleem opgelost. Link naar reactie
Annelies en Youri Geplaatst: 21 april 2013 Delen Geplaatst: 21 april 2013 als het over de schuine pikkel gaat, is je "hendel" waar je je voet tegen zet naar voor geplooid. Eventjes terug naar achter plooien en probleem opgelost. Het idd die, zal het eens bekijken. Link naar reactie
RingRing Geplaatst: 21 april 2013 Delen Geplaatst: 21 april 2013 als het over de schuine pikkel gaat, is je "hendel" waar je je voet tegen zet naar voor geplooid. Eventjes terug naar achter plooien en probleem opgelost. Het idd die, zal het eens bekijken. Idd hendel beetje meer plooien en rubber stootblokje tot de helft afsnijden zodat de pikkel dichter tegen het chassis komt te hangen. Link naar reactie
vespadiverso Geplaatst: 21 april 2013 Delen Geplaatst: 21 april 2013 als het over de schuine pikkel gaat, is je "hendel" waar je je voet tegen zet naar voor geplooid. Eventjes terug naar achter plooien en probleem opgelost. Het idd die, zal het eens bekijken. Idd hendel beetje meer plooien en rubber stootblokje tot de helft afsnijden zodat de pikkel dichter tegen het chassis komt te hangen. Niks rubber afsnijden. De rubber heeft er niets mee te maken. De "hendel" duw je uit positie omdat de meesten hun schuine pikken opzetten als ze nog op de vespa zitten en zo de "hendel" onnodig ver naar voor duwen. Link naar reactie
Wutsie75 Geplaatst: 21 april 2013 Delen Geplaatst: 21 april 2013 Inderdaad, met een niet vervormde pikkel met hendel tegen de grond schuren, dat wil ik wel eens zien. Link naar reactie
jamie Geplaatst: 14 augustus 2013 Delen Geplaatst: 14 augustus 2013 originele achtervering van een gts 300 geen ballen waard ,,, da ding schuurde ook na drie maand tegen de grond ,,, vering vervangen door mallossis ,,stukken beter en gedaan met geschuur tegen t asfalt Link naar reactie
Robing Geplaatst: 22 augustus 2013 Delen Geplaatst: 22 augustus 2013 Jamie, weeg jij meer dan 180 kg misschien ? Uw mening over de originele vering is helemaal de mijne niet. En voldoen prima. Link naar reactie
RoflGts300 Geplaatst: 22 augustus 2013 Delen Geplaatst: 22 augustus 2013 Ik weeg juist geen 70 ... maar euhm ... ben ook blij met die Malossi ze ... dat zijn tenminste deftige spullen. Veel vaster op de baan en dus veiliger en betere baanligging ... Sinds ik ze heb alleen maar positieve dingen ondervonden Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Gearchiveerd
Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.