Ga naar inhoud
Vespaforum.be

pikkel schuurt


knifeman

Aanbevolen berichten

Je kan je achterveren ook in een straffere stand zetten zodat je Vespa hoger van de grond blijft. (Het tool zit in het handschoenkastje achter een zwarte stop) Ik rijd nu op stand 3, vroeger schuurde mijn zijpoot ook regelmatig over de grond bij een bocht naar links.

Link naar reactie

2 meter schuiven heb ik voorlopig niet gehad ... ge corrigeert wel redelijk snel als ge dat voelt ...

Kwam me meestal voor op een rond punt :)

Nu is het precies wel of ze hebben de poot iets aangepast. Met m'n 125 had ik het geregeld als ik van m'n werk vertrok, veel ronde punten en korte bochten, dat ik de vloer raakte ... nu met de 300 heb ik dit probleem zo niet meer.

Link naar reactie

poot raakt normaal alleen maar links dus in een bocht naar links en zover ik weet woon ik niet in engeland dus kan ik niet op het andere rijvak schieten + degene die gelapt krijgt dat zijn scoot opschuift omwille van dit kan beter eens wat rijlessen gaan nemen of géén bochten meer pakken tegen 100+kmh :-p

ge moet hem gewoon rustig met de poot tegen het asfalt duwen en vanzelf het overtollige laten wegslijpen, dat of de poot eronder uit halen...

Link naar reactie

dan moet ge al se-ri-eus aan het liggen zijn bij ne GTS, en dan zult ge ook wel zelf gaan 'liggen' als ge zover gaat met zo'n poot op zo'n GTS voordat ge op dat andere rijvak terecht komt.

heb al wipeouts gehad in mijn 17jaar met 2 wielen maar zo extreem zoals gij zegt nog niet, als ge door uw poot in combinatie met te hard een bocht te pakken het achterwiel opheft dan schuift ge gewoon weg als ge zo fel platligt...

heb trouwens wel eens een rechte geklinkerde goot meegepakt toen ik 16 was met mijn opgefokte honda vision met 2 man erop, héél rare situatie, geluk dat ik traag reed maar ik heb gewoon méér als 90° gedraaid ter plekke(!) :-P

Link naar reactie
Ik merk soms dat hij niet volledig omhoog gaat als ik er vanaf ga. Dan kom ik ook wel eens aan de grond.

heb ik ook soms hoor als ik er vanaf kom dat hij niet echt meer omhoog staat :-)

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...