Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Met de vespa naar Londen


rambene

Aanbevolen berichten

Zoals de titel het zegt. Ik ga met de vespa naar Londen. Ik heb een GT 200L dus het zal wel vlotjes gaan.

Van Brugge naar Calais en daar de ferry nemen naar Dover. Vandaar neem ik de M20 naar Londen. Eens in Londen ga ik een nachtje of twee daar blijven en dan kom ik terug.

Wanneer is nog niet duidelijk Ofwel volgende week ofwel de week daarop.

Ondertussen het ik een aantal dingen gekocht om de rit wat aangenamer te maken:

Een windscherm.

Een beenbeschermhoes voor moest het toch koud worden.

Een fles koel vloeistof en een fles olie.

Een gps heb ik nog dus de weg ga ik wel vinden.

Hebben jullie nog wat tips voor een lange reizen? Niet dat deze zo lang of ver is maar als deze trip zal meevallen ga ik toch wat meer op reis gaan met de vespa.

Groeten

Benedikt

Link naar reactie

Misschien ook een kleine reparatiekit meenemen. Je weet maar nooit!

Kabeltjes, extra lichtjes, bougie en het materiaal dat je nodig hebt voor te vervangen. Moest dat nog niet standaard in je wesp zitten :)

Edit: had gelezen dat je een oldie had, bij je nieuwe zal dat niet nodig zijn waarschijnlijk! ;)

Veel plezier met je reis(je)!

Link naar reactie
Een verzekering pechverhelping buitenland zou niet slecht zijn. Ik heb er één voor mijn auto en zet die over naar de Vespa wanneer we vertrekken naar de VWD 2012 in Londen binnekort.

Dat zou niet slecht zijn. Heb je een tip bij wie en wat het zou kosten?

Groeten

Link naar reactie

heb deze morgen eens gezocht voor een pechverhelping, eerst naar de verzekeringsagent gebelt. zij(AXA) hebben een pakket voor de moto maar kost 5,8% van de reis kosten. beetje gek om dit zo te doen minimum premie is al 30€.

op www.depannage.be is het 69 voor een jaar waar dan ook. heeft er toevallig iemand ervaring hiermee?

normaal zal het wel deze worden en hopelijk hebben we geen problemen onderweg.

Groeten Bene

Link naar reactie
op www.depannage.be is het 69 voor een jaar waar dan ook. heeft er toevallig iemand ervaring hiermee?

normaal zal het wel deze worden en hopelijk hebben we geen problemen onderweg.

Groeten Bene

Hierover is reeds een "draadje" gemaakt. Opgelet ... staat iets in ivm 125cc die al/dan niet gedekt zijn.

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...