Ga naar inhoud
Vespaforum.be

DIV = weken en weken achterstand? Alleszins: miserie, gevloek, frustratie,...


Aanbevolen berichten

Vespa aankoop geslaagd! Eerste stap was naar de verzekering gaan, voor inschrijven van. Rood formuleer mee gekregen voor naar het DIV te gaan. Ik zou naar Brussel gaan, maar dat rade de verzekeraar af, wegens te lange wachttijden en de verkoop van lotjes in de ochtend door 'vreemdelingen'? I say WHTF?

Dit kan toch niet kloppen?

Nu ja, iemand die me een 'snel' DIV (zonder te lange wachttijden) kan aanraden? Heb er gerust een tripje voor over. Kontich heb ik al een paar keer horen vallen? Nu @EUROSCOOTER, jij hebt gewoon je papieren in hun brievenbus gedropt? Of hoe zit dat met jouw ervaring/werkwijze?

Werk elke dag, dus zal pas binnen 2 weken lukken om naar een kantoor te gaan ...

Thx voor de hulp :)

Link naar reactie
Kontich is ok als ge een uur voor de opening er staat :)

en niet gaan als de douaniers der zitten ... dan zijn de wachtijen langer wegens al de "import"

En hoe weet ik dat ze er niet zullen zijn? Google Streetview :)

Link naar reactie
Nu @EUROSCOOTER, jij hebt gewoon je papieren in hun brievenbus gedropt? Of hoe zit dat met jouw ervaring/werkwijze?

Werk elke dag, dus zal pas binnen 2 weken lukken om naar een kantoor te gaan ...

De brievenbus was op slot, dat ging dus niet. Ik heb gewoon 's avonds de documenten door de spleet van de deur gestoken, ik zag dat er ook nummerplaten zo gedropt werden, dus gewoon op goed geluk.

Link naar reactie

sinds eergisteren eindelijk mijn plaat voor mijne vespa gekregen, heeft toch bijna 6 weken geduurd...

maar allé we kunnen beginnen rondbollen ;-)

heb ook al straffe verhalen gehoord van in kontich, de eerste stond daar snachts om 3u. al , als ge rond 7 u. daar aankomt, zijn er zeker al 20 voor u, en als ge half de voormiddag daar aankomt, hebt ge kans dat ze u niet meer helpen, want s middags doen ze de deuren dicht, wegens te veel werk ;-(

succes in ieder geval

groeten, Marc

Link naar reactie
  • 2 maanden later...
  • 3 weken later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...