Ga naar inhoud
Vespaforum.be

opendeurdag Bstreetzone te geel !


les

Aanbevolen berichten

Vandaag even wat foto's bij Bstreetzone te Geel geschoten vanwege hun opendeurdag.

Bob en zijn vrouw hadden alles blijkbaar tot in de puntjes geregeld van een te gekke 'VW café' tem een springkasteel tot een overvloed aan gratis drank en versnaperingen, op de koop toe ook een mooie opkomst van vespa's, een toerrit(2X) georganiseerd door vespa club kempen en een hoop fijne mensen met dezelfde passie !

Ook wil ik Bob van Bstreetzone ENORM hard bedanken omdat ik bij het wegrijden even verderop in panne was gevallen met een losgekomen halfpoulie van de vario en waarop hij mij is komen depaneren + tussen de drukte en de klanten door ook nog eens mijn vespa heeft gemaakt !!! DIKKE pluim voor de service !!!

Hier enkele foto's ter impressie, Bob krijgt nu de file met 264 foto's doorgestuurd, op aanvraag bij mij of Bob kan je enkele foto's opvragen via mail.

_PRP4051.jpg

_PRP4407_Copy.jpg

_PRP4417.jpg

_PRP4412.jpg

_PRP4379.jpg

_PRP4366.jpg

_PRP4336.jpg

_PRP4264.jpg

_PRP4192.jpg

_PRP4143.jpg

_PRP4141.jpg

_PRP4090.jpg

_PRP4011_Copy.jpg

_PRP4010_Copy.jpg

_PRP4009.jpg

_PRP4002.jpg

_PRP4001.jpg

_PRP3989.jpg

_PRP3988.jpg

_PRP4003.jpg

_PRP4019.jpg

_PRP4078.jpg

_PRP4153.jpg

_PRP4271.jpg

_PRP4369_Copy.jpg

_PRP4399.jpg

Link naar reactie

't was inderdaad gezellig.

Klein ritje in de voormiddag meegedaan: kort maar goed...

@les: mooie foto's, die kanjer van een lens heeft zijn werk gedaan ;)

Ik denk dat je mij bij de aankomst van de voormiddagrit ook gefotografeerd hebt (blauwe GTS met zilveren strepen)

Moest je die foto zo vinden, mag je hem hier posten of aan mij doorsturen, anders vind ik hem later wel op het forum van VCK.

Link naar reactie

Ahhh..was jij de fotograaf van dienst!!!

Mooie foto's man...

Foto's van de groene PX ( met de spiegels) mag je altijd doorsturen naar gunther at vespaclubkempen punt be

Mercikes!!!!

Link naar reactie

Tnx, ik hbe de telelens(de grote)niet veel kunnen gebruiken, was vooral close-up werk en kon niet de hele tijd van lens wisselen dus heb ik alles met de 3.5 lens gedaan.

daardoor was het moeilijker met het (constant wisselende)licht maar tja het is het één of het ander hé ? :-)

Goed, Wim, ik heb achter uw email adreske gevraagd, zodra ik deze heb stuur ik u een WE transer fileke met foto's...

Gunther, uw foto's komen er ook aan, net hetzelfde als bij Wim hbe ik sommigen snel extra bewerkt om u en uw px er beter uit te laten springen, de originele zitten er ook bij.

Op dit moment ben ik ze aan het uploaden naar WE transfer, als ge een mailke binnen krijgt van WE transfer, gewoon openen en op downloaden klikken, de rest gaat vanzelf normaal.

Link naar reactie

Graag gedaan, ook fijn om u te leren kennen(hebben wel niet echt kunnen praten) maar ge zult wel begrepen hebben dat ik vond dat uw vespa mij serieus aanstond(meeste foto's van genomen :-) )

tot de volgende !!

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...