knifeman Geplaatst: 24 april 2012 Delen Geplaatst: 24 april 2012 vespa gts super sport 1 vespa gts super sport 2 ik zie precies 2 andere motorblokken, zijn ze daarvoor op een gegeven moment overgeschakeld op een ander blok ? Link naar reactie
les Geplaatst: 24 april 2012 Delen Geplaatst: 24 april 2012 bovenaan : 300cc onderaan : 125cc in de super sport hebben ze alleen de 300 en de 125 gemaakt, de 125 IE(in dit geval nog de "super sport" uitvoering) heeft een electrische waterpomp en dus géén slakkenhuis aan de zijkant op de motor zoals bij de 300cc versie. Link naar reactie
knifeman Geplaatst: 24 april 2012 Auteur Delen Geplaatst: 24 april 2012 dus de gewone 125 carbu heeft dan ook het slakkenhuis? Foto van bovenstaande is nochtans ook gepubliceerd als een 125 super sport Link naar reactie
knifeman Geplaatst: 24 april 2012 Auteur Delen Geplaatst: 24 april 2012 dit is bv ook een foto van de site van vespa van een 125 super... ook met slakkenhuis Link naar reactie
les Geplaatst: 24 april 2012 Delen Geplaatst: 24 april 2012 advertenties en foto's kloppen bijna nooit btw... of ze moeten de gewone GTS nu ook in super sport uitvoering hebben tegenwoordig. Link naar reactie
RoflGts300 Geplaatst: 24 april 2012 Delen Geplaatst: 24 april 2012 Gewone Gts wordt niet meer nieuw gemaakt in 125cc enkel nog bestaande stock. Alle nieuwe Gts125 zijn allemaal Supersport. Link naar reactie
les Geplaatst: 25 april 2012 Delen Geplaatst: 25 april 2012 Gewone Gts wordt niet meer nieuw gemaakt in 125cc enkel nog bestaande stock. Alle nieuwe Gts125 zijn allemaal Supersport. interessant om te weten, tnx voor de info ! Link naar reactie
knifeman Geplaatst: 26 april 2012 Auteur Delen Geplaatst: 26 april 2012 en nu weet ik nog niet wat het verschil is met ne 125 met slakkenhuis en een zonder. Link naar reactie
Joene Geplaatst: 26 april 2012 Delen Geplaatst: 26 april 2012 awel, het verschil is toch dat slakkenhuis ! ;-) Link naar reactie
Smurf Geplaatst: 26 april 2012 Delen Geplaatst: 26 april 2012 en nu weet ik nog niet wat het verschil is met ne 125 met slakkenhuis en een zonder. De oliepeilstok zit bij de ene links en bij de andere rechts.. Link naar reactie
knifeman Geplaatst: 26 april 2012 Auteur Delen Geplaatst: 26 april 2012 't zijn hier allemaal genies... niemand info over motor, fabrikant, nrs etc? Link naar reactie
wijlen de Makke Geplaatst: 26 april 2012 Delen Geplaatst: 26 april 2012 @Knifeman, volgens mij zitten er nie zoveel sleutelaars voor de modernere scooters op het forum. Wie weet ben jij de trendsetter:))) Grtjs Makke Ps: die met slak is trager:) Link naar reactie
nero Geplaatst: 26 april 2012 Delen Geplaatst: 26 april 2012 Volgens mij weten meer dan de helft van de plasticdrivers zelf niet eens waar de motor zich bevind. Groetjes, nero. Link naar reactie
gaaaz Geplaatst: 29 april 2012 Delen Geplaatst: 29 april 2012 Volgens mij weten meer dan de helft van de plasticdrivers zelf niet eens waar de motor zich bevind. . De plasticdrivers rijden met hun vespa en moeten er niet steeds onderliggen Link naar reactie
nero Geplaatst: 29 april 2012 Delen Geplaatst: 29 april 2012 Ik lig graag onderaan, is minder vermoeiend...) Groetjes, nero. Link naar reactie
RoflGts300 Geplaatst: 29 april 2012 Delen Geplaatst: 29 april 2012 De plasticdrivers rijden met hun vespa en moeten er niet steeds onderliggen En dat is bij mij de reden geweest om ne nieuwe te kopen ipv classic. Als ge den tijd om heel den tijd te sleutelen niet hebt... Tja... Link naar reactie
Smurf Geplaatst: 29 april 2012 Delen Geplaatst: 29 april 2012 Volgens mij weten meer dan de helft van de plasticdrivers zelf niet eens waar de motor zich bevind. Correct.. tanken, gasgeven, sturen en tijdig remmen.. Wat kan het leven toch mooi zijn, hé.. Link naar reactie
Gas geven Geplaatst: 29 april 2012 Delen Geplaatst: 29 april 2012 En als de plastic kapot is in de pe zak . ( wegwerp ) ) Link naar reactie
lacetke Geplaatst: 29 april 2012 Delen Geplaatst: 29 april 2012 Ik rij plastiek en weet nochtans redelijk wat steken. Buiten een paar fanatieke mannen hier sleutelen er ook niet veel aan een metalen, anders hadden ze er niet zoveel voor onderhoud staan bij de dealer :-D Ik weet dat er bij de 300 versies twee verschillende motoren zijn, 1is euro 3 en de andere heeft een andere uitstootnorm, maar weet niet hoe hij scoort. Dus je zou zeker moeten zijn dat het allebei 125 zijn. Link naar reactie
nero Geplaatst: 29 april 2012 Delen Geplaatst: 29 april 2012 Correct.. tanken, gasgeven, sturen en tijdig remmen..Wat kan het leven toch mooi zijn, hé.. 't Is maar wat je verwacht van't leven hé...)) Wat is er mooier dan een stuk schroot na 20 jaar stilstand opnieuw tot "leven" te kunnen wekken? Groetjes, nero. Link naar reactie
lacetke Geplaatst: 29 april 2012 Delen Geplaatst: 29 april 2012 Niet iedereen heeft de nodige technische kennis he, of de tijd om het te doen. Maar het is wel mooi als het dan lukt Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Gearchiveerd
Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.