Ga naar inhoud
Vespaforum.be

foto's van mijn GTS 125 IE


les

Aanbevolen berichten

hierbij post ik wat fotokes van menne GTS + specs, de bedoeling is dat ik regelmatig nieuwe foto's maak en hier neerzet omdat ikzelf lucht/grond fotograaf(grond vooral als hobby) ben en constant achter mooie plaaten voor foto's ben aan het zoeken en wat is er mooier dan rond te toeren met de GTS en de GTS met bijkomende onderwerpen te fotograferen ? :-)

GTS 125 I.E.

-polini 9 rollen vario

-malossi gele trekveren

-luchtfilter aangepast

-GT200 windscherm

-geblindeerde pinkers(nog niet op deze foto's)

-chroom beugel achter zadel verwijderd

-RS24 voorste schokbreker

_PRP3049.jpg

_PRP3037.jpg

_PRP3046.jpg

_PRP3034.jpg

Link naar reactie

Bij gebrek aan degelijke achtergrond moet ik het hier maar mee doen, naargelang het weer beter word en ik echt ga rondtouren zullen de fotos mooier worden.

Windscherm is idd aartslelijk maar zooooo comfortabel, ik kan niet meer zonder...

Link naar reactie

tnx, heb het beestje nu al 3j, normaal kocht ik bijna ieder jaar een andere 125cc(rij al 12j op 125cc's)maar toen ik mij eindelijk een vespa kon permiteren heb ik mezelf voorgenomen om hem nooit weg te doen of hetzij voor een 300cc versie misschien.

nu 3j en 15000km later heb ik besloten hem gewoon te houden, ik ga nog sowiso kijken tegen volgend jaar om een 300cc versie of een burgman of een bmw scooter te kopen voor makkelijker op de grotere banen te kunnen rijden maar ik doe deze niet meer weg, veel te plezant en een hoofdendraaier is het ook ondanks ge ze in iedere straat ziet rijden :-)

ook ben ik in de toekomst van plan na een eventuele valpartij de wesp (drastisch) te veranderen zodat hij niet meer origineel is om toch maar anders te kunnen zijn als de rest ;-)

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...