Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Verzekering deel "zoveel"


Aanbevolen berichten

Zag dit op internet ... http://www.groep-alpha.com/

Onze tweede grootste passie, naast verzekeren !

Informeer naar onze actie voor scooters !

1ste scooter : 100 € /jaar

2de scooter : +56 € / jaar

3de scooter : +29 € / jaar

4de scooter : +20 € / jaar

Vanaf 5de scooter : GRATIS

- Actie onder voorwaarden & in samenwerking met - Vespaclub Antwerpen.

Nu wil ik vandaag daar info over verzamelen omdat het me de rest van de week niet lukt.

Nu zijn ze dicht op woensdag.

Is er iemand hier die weet wat "Actie onder voorwaarden" wil zeggen bij deze verzekeraar?

Link naar reactie

Ik ben er ook klant en heb deze al meerdere malen aanbevolen aan vrienden en kennissen met één of meerdere Vespa's.

Groep Alpha werkt met Delta Lloyd verzekeringen en zijn zeer klantvriendelijk en behulpzaam..

De voorwaarde was, dat er naast de Vespa- verzekering(en) tevens een andere verzekering moet worden genomen.

Wij sparen hiermede alvast jaarlijks een mooi bedrag..

Link naar reactie

Ben met al mijn rollend materieel naar Peter overgestapt en heb een mooie som bespaard in vergelijking met de KBC-dieven waar ik dervoor was. Al 1 "probleempje" (in mijn recht) gehad sedert dat zeer goed en snel afgehandeld werd door het Groep Alpha team. Een aanrader...

Link naar reactie
  • 2 weken later...

Zal wel goed zijn maar ze zijn zeker niet de goedkoopste in combinatie met autoverzekeringen.

Heb daar eens prijsgevraagd. Ze hebben met snel en goed geholpen maar het pakketje auto/scooter was toch interessanter bij AXA.

Link naar reactie
Zal wel goed zijn maar ze zijn zeker niet de goedkoopste in combinatie met autoverzekeringen.

Heb daar eens prijsgevraagd. Ze hebben met snel en goed geholpen maar het pakketje auto/scooter was toch interessanter bij AXA.

Ik heb daar al mijn scooters verzekerd, evenals een Mazda MX5 en een seicento abarth. Ik kwam over van Ethias, en bij Groep Alpha was het goedkoper.

Link naar reactie
  • 2 maanden later...

Prijs gevraagd bij de vaste verzekeringsmakelaar (Recordkantoor) waar ook auto verzekerd is:

kostprijs Vespa: 376 eur/jaar (via Mercator) + 45 eur RB = 421 eur per jaar (leeftijd bestuurder 25 jaar)

Dit lijkt me op het eerst zicht nogal duur.

Iemand nog een recent voorstel liggen (die <26 jaar is?)

Als ik dit zwart op wit kon tonen, kon de makelaar hiermee naar Mercator gaan...

Dank bij voorbaat!

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...