Ga naar inhoud
Vespaforum.be

nieuwe gts


den-danny

Aanbevolen berichten

nog één vraagje zat hier wat te lezen en zag een rode px te koop staan hier en hij kreeg als reaktie dat zijn voor band er verkeerd op zat nu kijk ik naar mijn foto's en ja hoor mijne ook of zie ik dat verkeerd?

Soms lijkt het zo en lijkt het niet logisch. Ook al eens vreemd gekeken naar autobanden maar 't zal wel correct zijn. Pijltje geeft uiteraard de grootste zekerheid.

Link naar reactie
  • 3 weken later...

Ik ben m'n 300 aan't inrijden ... eerste 100km niet boven de 70 geweest. Nu ga ik af en toe wat sneller ...

M'n verbruik na de eerste 1.5dag rijden, richting NL gegaan en veel 70, 80, 90 en 100km/h gereden => 380km op den teller => 3.062 liter/100km.

Dat vind ik behoorlijk zuinig!

Lichtje gaat branden wanneer ik 210km gereden heb en nog 3 liter in de tank heb. Kon maar 6.5 liter tanken.

Dit weekend met bagage en met 2 op de wesp richting Nederlands Limburg. Ben benieuwd wat het verbruik gaat zeggen.

Link naar reactie

Vooraleer 380km op de teller te hebben staan al veel 100 km/u gereden,

met bagage en 2 personen beginnen bollen...

Euhh...is dat wat jij onder roderen verstaat?

Ik dacht eerder aan korte ritjes, totaal ongeveer 700 km, alleen op de scooter, 70 km/u en geen lange tochten..

mvg, Bardi

Link naar reactie

Dat doe ik. Ik kijk ook wel eerst of de motor op temperatuur is voor ik er een stukje wat sneller mee rij.

Ik ga niet met ne koude motor naar de 70 of hoger.

Rustig opbouwen en af en toe wat sneller.

Ook wat fout uitgedrukt hierboven, met heel veel bedoel ik een paar stukken zo ne keer rustig tot die snelheid gaan en dan terug vertragen.

Link naar reactie

Als hij niet ingereden is en ge gaat vol gas geven constant das blijkbaar niet goed.

Rubber en dichtingen kunnen zicht niet zetten en gaan door de plots hige temperatuur scheuren en kapot met lekkages enzo tot gevolg.

Link naar reactie

Let er wel op dat de temperatuur van een GTS in warme landen vlug de hoogte in gaat en je ventilator dikwijls aan slaat. Bij constant rijden is dat niet van toepassing, maar bij ritten tussendoor zie je de pijl zo de hoogte in gaan.

Ik had 1300km op de teller staan toen we naar Elba vertrokken. En vraag het maar aan de andere reisgenoten, we hebben niet stil gereden. We waren zelfs verschoten hoe onze GTS'en zich gedroegen in de bergen. En als je stukken krijgt, 2 jaar garantie hé ;)

Link naar reactie

alleen de helm die ik heb gelocht past niet in de koffer onder het zadel dat had ik beter eerst eens geprobeert ookal is het een originele vespa helm!!

De nieuwe Gran Turismo helmen passen nu wel onder het zadel, zijn nu pas uit en verkrijgbaar.

Veel succes met je nieuwe aanwinst.

Groeten, Ivan

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...