Ga naar inhoud
Vespaforum.be

nieuwe gts


den-danny

Aanbevolen berichten

zal me hier eens even voorstellen ik ben dus danny 32jaar en woon in vlijtingen.

ben net mijn mijn nieuwe vespa gts gaan halen in het mat zwart en de eerste 60 km zijn ook al achter de rug.

het is zalig over de binnen banen snorren het is helemaal wat ik me er van had voor gesteld ook al gaat het de eerste 500 km niet boven de 90kmh.(roderen)

nu eens kijken voor een andere uitlaat wand het geluid mag wel wat leuker haha

alleen de helm die ik heb gelocht past niet in de koffer onder het zadel dat had ik beter eerst eens geprobeert ookal is het een originele vespa helm!!

zo dit is het dan misschien tot ooit eens op een terras of ergens op de baan hé ;-)

Link naar reactie
alleen de helm die ik heb gelocht past niet in de koffer onder het zadel dat had ik beter eerst eens geprobeert ookal is het een originele vespa helm!!

Das niet erg want (bijna) geen enkele helm past in die bak.

veel plezier!

Link naar reactie

Rustig rijden. Lange ritjes doen. Op het gemakje.

Niet te snel optrekken aan de lichten. En ga gerust ne keer naar de zeventig maar probeer er niet teveel over te gaan.

Heeft me achteraf veel bespaard in verbruik.

2,5 à 3 l/100km zat ik na 11200 km

Zijspoot is standaard. Maar niet echt stabiel. Geen aanrader. Wel schoner voor foto's.

De "showpoot"

Link naar reactie

bij mij begint met ene rustige rijstijl het lampke van reserve ook al te flikkeren bij +-170km en vol aan bij +180km.

das heel normaal, ik rij aan +-3L/100km.

veel plezier met uw aanwinst, ik heb de normale zwarte maar als ik deze zie krijg ik zin om ene nieuwe te bestellen, man wat een vette kleur ! :-)

Link naar reactie

vergeet niet dat uw snelheidsmeter 10kmh liegt hé, als ge 70 p de teller rijd rijd ge voor de auto's nog maar 60...

ik was uw foto's nog eens aan het bekijken(mmm mat zwart) en ik denk dat ik een tip voor u heb, en dat is uw pinkers donker maken dmv zo'n spuitbuske.

heb ik ook gedaan en dat staat echt geweldig op een zwarte wesp !

ik heb niet meteen foto's van de mijne maar ik kan er wel maken als ge interesse hebt.

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...