Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Groene mod parka


seabike

Aanbevolen berichten

@Quick: als je d'r is wil over praten...

Als zestienjarige (1986)profileerde ik me ook graag als mod en een reuze tijd gehad, maar eerlijk gezegd als ik nu sommige volwassenen bezig zie die deze subcultuur net ontdekt hebben, ben ik soms beschaamd om nog met een scooter rond te rijden.

Link naar reactie

Wanneer is iemand nen echte Mod???? Ik ben misschien iemand die zoals ergens hiervoor gemeld ne 'volwassenen' die op latere leeftijd (weliswaar terug) een scooter gekocht heeft, ook omdat ik er nu de centen voor heb, en ben geïnteresseerd in die subcultuur, maar al wel jaren!

Onlangs was ik ergens op een meeting, ga geen namen of plaatsen noemen maar als ik daar aankwam wordt je soms wel echt bekeken of daar is weer zo een 'would be Mod' terwijl ze me van haar of pluimen kennen!

Dus gasten, leven en laten leven, veel ergere dingen in de wereld om ulder druk over te maken! (and keep on Skanking ;-))

Link naar reactie

Normaal ga ik altijd wel eens eerst een klapke doen me de mensen voor ik een oordeel velg over iemand.

Maar soms zijn der der ook zoveel ineens hé ... lol

Link naar reactie

Weet je hoe heel de lifestyle in de harleywereld tekeer gaat, rijden, rijden , rijden... . In en op hetgene wat naar jouw smaak ok is, persoonlijkheid is niet te koop of valt niet te acteren, respect voor elke mening en/of visie, al moet ik toegeven dat ik dit onderwerp met volle plezier tss pot en pint zou willen aankaarten.

En dan lekker doorlullen !

Link naar reactie
Ik begin al te snappen waarom die MODS vroeger zoveel motten kregen van de ROCKERS. LOL :-)

Hippie

Link naar reactie

Mijn pa heeft me altijd geleerd om mezelf te zijn, al is dat tegen de stroom in.

Om het over kleding en stijl te hebben: ik draag Dr. Martens, maar dan alleen omdat ze verdomd goed zitten en ook nog mooi zijn.

Ik heb spullen van Fred Perry en Tom Sherman in mijn kast hangen, maar weer alleen omdat ik ze mooi vind.

Andersom hangen er nen hoop dingen in mijn kast die in geen enkele 'kraam' passen.

Ik heb nog nooit iets gekocht om ergens bij te horen, of iets laten hangen omdat ik dacht 'wat gaan ze nu denken'.

Ge zou eens moeten weten hoeveel bikers, skaters, punkers (over mods ga ik me niet uitlaten, ken er geen persoonlijk...) zich gewoon conformeren naar de norm.

Stoer...

Ik moet mezelf nog verbeteren: ik ga wel iets laten hangen in mijn kast!

Een t-shirt van Tom Sherman met een modtarget erop. Echt knap, maar ik zal het dus niet dragen om naar een vespa-evenement te gaan.

De omgekeerde rederening: om NIET over te komen als hipster die zijn vespa heeft gekocht als mode-accessoire.

Link naar reactie

@ butcher : harley wereldje ( biker scene)alleen maar rijden rijden ????...

Is het nie zo dat daar 3 clubs die proberen heel dat wereldje naar hun hand te zetten in België ( hells Angels , bandidos en de Outlaws ) en dat ge als ge een club wilt beginne ,bij hun moet komen vragen of da wel mag of zie ik dat misschien verkeerd .

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...