Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Toon Je Dagtripfoto....


Aanbevolen berichten

  • 2 weken later...

geprofiteerd van het lekkere weer voor lange rit met de pk50s, die wat stond te verstoffen naast zijn ietwat snellere broer

ook met dank aan de gemeente voor de nieuwe picknicktafel !

 

klaar voor ingebruikname woon-werkverkeer vanaf maandag  :)

 

zelfs in zwart-wit was het een zonnige dag

 

 

post-13469-0-00340400-1425675852_thumb.j

post-13469-0-20141400-1425675860_thumb.j

  • Like 2
Link naar reactie

... ... ... .en hoe voelde dat Arno ? ... ... .dat je met je "250" ,in de "koekestad aan de Leien", eens met "echte motards" kon meerijden ?  :D 

 

                                 Eerlijk gezegd "bol" ik in het "hartje van Antwerpen" ook liever met de Vespa ;-))

Link naar reactie
  • 1 maand later...

Vandaag eerste rit van ongeveer 50 km door Pajottenland gedaan, alles vlot verlopen.

 

 

post-13601-0-90540000-1429463627_thumb.j

  • Like 1
Link naar reactie
  • 1 maand later...

Weekendje Berlijn gedaan, uiteraard ook de duurste straat bezocht (enkel kijken...) en dan zie je dit:

 

volgens mij zijn die Duitsers ook Vespa liefhebbers, ik was in Hamburg en zag er meer dan in Antwerpen, wel vooral LX en de nieuwe Primavera

Link naar reactie
  • 3 weken later...

Gisteren een prachtige rit rond Brussel gereden. "Groene rand Brussel" Ik had de rit gedownload via routeyou.

Vanuit Antwerpen binnendoor richting Brussel, vandaar ingepikt op de route, onderweg nog even uitgeweken om een bezoekje te brengen aan united scooters in Halle.

Ik moet zeggen inderdaad een prachtige streek, echt een aanrader.

Natuurlijk was het zalig Vespa weer, hapje eten onderweg, iets drinken, fotoke pakken, ... meer moet dat niet zijn!!

Echt genoten van deze 230 km.

_DSC0099_zpsgzct1jsx.jpg

 

Knipsel_zpsjwtsuimc.png

  • Like 7
Link naar reactie

Heb je de GPX nog ergens staan?

Bever, ik heb geprobeerd ze te plaatsen op Routeyou.

Via deze link zou je ze moeten terug vinden : http://www.routeyou.com/nl-be/route/view/3704330/scooterroute/antwerpen-groene-rand-brussel.nl

 

Omdat iedereen op de moment toch in Kroatië zit, en mijn geplande weekje Eifel door "examenperikelen" niet door ging ben ik gisteren met dit mooie weer toch maar weer eens gaan bollen.

Vertrokken vanuit Antwerpen naar Rotterdam (prachtige Stad!!) daarna de Hoek van Holland meegenomen, even een frisse neus gaan halen aan de zee.

Terugweg via Delft weer door Rotterdam en terug richting huis.

Was weer een verrassend mooie rit. 265 km op den teller en ikke weer helemaal Zen!!

 

_DSC0124_zpsy7kqa8fc.jpg

 

_DSC0138_zpswwvsdfz7.jpg

 

Knipsel_zpsscki3hv7.png

  • Like 3
Link naar reactie

Mooie trip . Als ik rond de 100 km heb gereden doet het al pijn in mijn rug en mijn achterste ik kan dan even niet meer zitten. Ik heb al gedacht over een gelzadel maar zou dit echt helpen.

 

blijven oefenen dat gaat over :) voor de rug kan je een rug band aandoen ...

Link naar reactie

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...