Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Toon Je Dagtripfoto....


Aanbevolen berichten

weer in dat tunnelke van de vorige keer @overpelt alleen met een betere camera(full sensor) :

1D636C60-C339-494A-90EC-85566276D65C-6904-000002D7CE4D9818.jpg

leuk om dat tunnelke terug te zien.. daar heb ik mijn eerste graffiti piece gezet.. jaren geleden.. leuk om dat terug te zien en dat het nog na 12jaar en zo goed uit ziet.. wow.. btw leuke scoot.

Link naar reactie
weer in dat tunnelke van de vorige keer @overpelt alleen met een betere camera(full sensor) :

1D636C60-C339-494A-90EC-85566276D65C-6904-000002D7CE4D9818.jpg

leuk om dat tunnelke terug te zien.. daar heb ik mijn eerste graffiti piece gezet.. jaren geleden.. leuk om dat terug te zien en dat het nog na 12jaar en zo goed uit ziet.. wow.. btw leuke scoot.

Hey dat is toevallig !

Welk stuk is van u ? Misschien heb ik daar toevallig wel een detail foto van of ik kan er eentje maken...

Ik had daar ook al tags gevonden van 3600 genk en dat vond ik wel grappig om als voormalig genkenaar een tag terug te vinden in de stad waar ik nu woon :-))

Link naar reactie
blij te horen dat ik ook in een STAD woon, les!

kom van houthalen en nu overpelt...amai zeg !!!

Ai versprekingske... :-p

sexcuzeer, condoomerniksaandoen :-p

Ja ik weet, ik heb een winkel in Houthalen en woon ook in Overpelt en das idd maar triestig hier, en dan durven ze het 'centrum' hier ook nog écht een ""centrum"" te noemen hé ;-p

Link naar reactie
Laat me ne keer uitspreken!

Spijtig dat de kans bestaat dat hij er binnenkort minder fris uit ziet met zijn jeansbroeksken en jethelm...

Hopelijk is Annelies beter beschermt, zodat we nog lang van haar kunnen genieten! :)

Groetjes, nero.

Sorry, maar wat is er mis met de Jethelm?

Is toch een echte helm van Vespa? Ik draag handschoenen, Stevige lederen jas en idd jeans.

Ik vlieg natuurlijk ook niet tegen 120km over de Vlaamse wegen...

Link naar reactie

Ik ben na ons accident in de zomer direct terug opgestapt (vrij letterlijk: ik heb de scooter dezelfde avond nog 200 km naar huis gereden vanuit NL) maar Liesbet heeft wat meer tijd nodig gehad.

Ten eerste om haar knie te laten genezen, maar ook om wat over de schrik te geraken. Ze had niet alleen fysiek 'nen djouf' gehad.

Waar de eerste rit met haar achterop naartoe ging? de dichtsbijgelegen motorwinkel om een motorbroek te kopen...

Ieder doet natuurlijk met zijn billen (en die van z'n lief) wat hij wil :)

Link naar reactie
  • 3 weken later...

Daarstraks een mooie driehoek gemaakt: Postel / Lommel, Kerkhoven / Beringen, Leopoldsburg

Véél spijt dat ik mijn camera niet bijhad:

herfstkleuren, beetje nevel van natte bodem, mooie strepen zon door het bladerdek.

Ideaal voor een fotoshoot... niet dus.

Bij een sanitaire stop toch snel een foto'ke gemaakt met de gsm.

21102012151.jpg

Link naar reactie

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...