Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Toon Je Dagtripfoto....


Aanbevolen berichten

  • 1 maand later...
  • 2 weken later...
  • 2 weken later...
  • 4 weken later...

Van jouw kleur rijden er veel te 'weinig' van rond, Arno...ik heb ooit nog maar één Vespa in die kleur gezien,in "hartje Antwerpen" ... wat betekent dat je een UNIEKE kleur hebt !

 

Je foto zou niet misstaan in één of ander scooter-tijdschrift...einde maart zou de 250 terug op het toneel verschijnen, maar niet in "jouw kleurtje" ;) 

  • Like 1
Link naar reactie

Van jouw kleur rijden er veel te 'weinig' van rond, Arno...ik heb ooit nog maar één Vespa in die kleur gezien,in "hartje Antwerpen" ... wat betekent dat je een UNIEKE kleur hebt !

 

Je foto zou niet misstaan in één of ander scooter-tijdschrift...einde maart zou de 250 terug op het toneel verschijnen, maar niet in "jouw kleurtje" ;) 

hoe weet je dat? (heb al wat aan het googlen geweest)  en in welke kleurtjes dan wel? 

Link naar reactie

Vandaag was het zonnetje van de partij, dus heb ik de eerste keer met mijn wesp gereden. Hier enkele sfeerbeelden,natuurlijk niet zo professioneel als die van arno :) .post-14675-0-13457900-1423866733_thumb.jpost-14675-0-84419200-1423866752_thumb.j

aangepast door Kinnie
  • Like 4
Link naar reactie

Kinnie, leuke foto's...het belangrijkste is, dat je ervan geniet en dat je er zelf plezier aan hebt...meer moet dat niet zijn, en minder ook niet  ;) 

 

Met die "katogen" (oranje zijreflectoren) lijkt je Vespa er wel één voor de Amerikaanse markt  ;-))...want daar is dat verplicht...tof machientje :-)

Link naar reactie

@ Arno : even een kleine tip : je GTS op de 'zijstaander' zetten (die automatisch inklapt) is soms geen goed idee : een rukwind of een klein duwtje en hij valt gegarandeerd tegen de grond.

 

              Bij dat "vallen" op een harde of groffe ondergrond heb je onmiddellijk schade aan je rechterspiegel, rechterhandvat, lakschade aan je "rechterbil" en rechterzijde van je topcase.

 

              Dit is allemaal te 'herstellen', maar "beter voorkomen dan genezen"...maar ik neem aan dat je dit al wist... en eerlijk, soms "zondig" ik ook (maar op mijn hoede) daartegen...  ;)

          

             

  • Like 1
Link naar reactie

@ Arno : even een kleine tip : je GTS op de 'zijstaander' zetten (die automatisch inklapt) is soms geen goed idee : een rukwind of een klein duwtje en hij valt gegarandeerd tegen de grond.

 

              Bij dat "vallen" op een harde of groffe ondergrond heb je onmiddellijk schade aan je rechterspiegel, rechterhandvat, lakschade aan je "rechterbil" en rechterzijde van je topcase.

 

              Dit is allemaal te 'herstellen', maar "beter voorkomen dan genezen"...maar ik neem aan dat je dit al wist... en eerlijk, soms "zondig" ik ook (maar op mijn hoede) daartegen...  ;)

          

             

 

dat nonchalant "pootje" maakt de Vespa wel fotogenieker ...

  • Like 2
Link naar reactie

Mooie foto's met een nog mooiere wesp!

  • Like 1
Link naar reactie

 

Hallo , All

 

Nog niet echt een dag uitstap gedaan,

Maar deze week toch een goeie 100km gereden op 3 ritjes , en dat voor de 1ste keer met een Vespa ET4 125 met het goeie serie nr ;-)

Mijn eerste ervaring met de ET4 zijn heel positief.

bolt heel vlot, maar je moet de kleine wielen wel gewoon worden.

Elk putje voel je.

 

Het windscherm gaat er nog af, maar met dit weer vind ik het niet echt een overbodig luxe.

Voor de rest ga ik niet veel doen aan de "wesp" misschien een paar persoonlijke accenten, maar wil hem zo origineel mogelijk houden.

 

Voor vele is het misschien een plastieke vespa, maar na een aantal reacties en wat te zoeken op het forum/internet zou het misschien in xx aantal jaren wel een klassieker kunnen worden .

Maar ja ik ben nog een leek.

 

Ik moet zeggen dat sommige echte oldie's echt de max zijn , en overweeg ik mij er ook ooit 1 te kopen.

Maar bij vele is er nog weinig origineel aan motor , velgen, veren, allemaal nieuwe stukken al of niet uit curry land met de nodige onderdelen/stikkers van lml, pollini ect.

Buiten het licht, stuur en ijzerwerk is er weinig oldie aan , dan zijn sommige plastieke nog origineler   ;-)

Wat in sommige gevallen ook normaal is , niets gaat eeuwig mee.

 

De foto's zijn getrokken met een simpele GSM en wat oldie gemaakt met picasa ;-) .

Binnenkort komen er wel een paar goeie foto's

 

Groeten,  Dimi

post-15220-0-19674200-1424517400_thumb.j

post-15220-0-25815700-1424517409_thumb.j

post-15220-0-20336200-1424517418_thumb.j

post-15220-0-40897600-1424517457_thumb.j

aangepast door HappyD
  • Like 1
Link naar reactie

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...