Ga naar inhoud
Vespaforum.be

windschermpjes lml - px?


bv

Aanbevolen berichten

Hoi, ik rijd zelf met ne lml 125 en moet regelmatig wegen doen van 70 kmh en dacht misschien dat een windscherm iets zou zijn om je wat meer uit de wind te zetten want ik merk dat dat de scoot precies een beetje afremt??

Zit graag met het hoofd vol in de wind, dus die grote schermen vallen al weg voor mij en hou zelf niet zo zeer van het zicht van een scherm, dus ik dacht zoiets als een klein zwart schermke. (aangezien mn lml zwart is he ;) )

is er iemand die een windscherm heeft op zijn lml of px? Heeft dit enig voordeel op het gebied van topsnelheid, of op rijeigenschappen van de scoot ?

Link naar reactie

Ik reed vroeger in de winter met een ingekort scherm waar ik net overheen keek " vespa gtv 250cc ", het scherm zet jezelf uit de wind en uit de regen wat heel aangenaam rijden is... maar je verliest aan snelheid...

Lml heeft een drietal verschillende schermen, zo'n klein zwart schermpke, een middelhoog " heeft ook een donkere tint ", en tenslotte het heel hoog scherm.

Het kleine zal meer voor de look zijn " het MOD scherm... het hoog scherm zou ik persoonlijk niet nemen, ik denk dat je dit heel fel voelt bij hevige wind... Het meest effectieve is volgens mij het middelhoog scherm.

Link naar reactie

is dat het scherm wat standaard op de lml rs staat? vind die van look wel redelijk.

Ik dacht dat een scherm voor betere stroomlijn zorgde waardoor je iets meer topsnelheid had? (weer een illusie minder ;) )

Link naar reactie
  • 2 weken later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...