Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Fortengordel-rit NIEUWE DATUM - zaterdag 6 oktober 2012


Antwerpse Vespa Vrienden

Aanbevolen berichten

  • 2 weken later...

kga proberen van de partij te zijn! Veel te lang gelede dak olle nog is heb gezien! :-)

Kzal die van ons ook proberen naar de stadswaag te krijgen tegen 17u, vesparijden zit er voorlopig even niet in voor haar :P

Link naar reactie
Voormiddag regen ... namiddag droog ... www.kmi.be

Gewoon blijven kmi volgen he :)

Ik kijk niet alleen naar de beelekes, tekst is ook belangrijk:

KMI:

Morgen zaterdag trekt een nieuwe regenzone traag van het noordwesten naar het zuidoosten. Aan zee en in het noordwesten is het al zwaarbewolkt met regen. Elders is het eerst nog droog met vooral in het zuiden nog enkele opklaringen. Daarna krijgen we overal zwaarbewolkt weer met perioden van regen. In de loop van de namiddag wordt het vanaf het noordwesten droger met daarna ook opklaringen. De temperaturen kunnen overal nog oplopen naar waarden tussen 14 en 16 graden maar na de regen komen we in koelere lucht terecht. De wind waait eerst nog matig tot vrij krachtig uit zuidwest, draaiend naar noordelijke tot noordwestelijke richtingen maar neemt in de loop van de namiddag af naar zwak uit veranderlijke richtingen. In de loop van de avond kan er nog wat regen vallen in het uiterste zuiden. Elders is het droog met opklaringen maar in de loop van de nacht is er kans op nevel en mistbanken. Het wordt frisser met minima van 3 graden in de Ardennen tot 12 graden aan zee. De wind wordt overal zwak en veranderlijk.
Link naar reactie

Het is alsof de meeste Vespa rijders niet waterdicht zijn. Als ouwen kijk ik uit welke activiteit word aangeboden, waar zich mensen voor hebben ingezet. Als het weer altijd zou bepalen om plezier te beleven aan een dagje onder Vespa fanaten zou het maar triestig zijn. Okok ik hou ook liever van een zonnige droge dag om te touren,.Maar dan zou ik hier in Belgenland toch maar weinig kunnen touren he. Mijn duikerspakske ligt al klaar se voor morgen, al moet mijne Vespake zwemmen tot in Lier kzal er zijn.Mvg.

Link naar reactie

Regen of geen regen, deze keer rijden we gewoon!! Wie de regen niet leuk vind, kan nog altijd komen luisteren naar de straffe belevenissen van 'Roberto' in Piƫmonte :-)

@Rolf: idd, zoals Bob ook al aangaf na regen komt zonneschijn, we moeten er alleen ietske langer op wachten vandaag, maar we gaan er gewoon voor!

@Erix: 2e keer, goeie keer, regen of nie, deze watjes rijden nu wel :-), jij ook? lang geleden trouwens dat we je nog gezien hebben!

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...