Jump to content
Vespaforum.be

Recommended Posts

Merci Phil! Ook uit het Antwerpse (Blommaert zie ik daar ergens ;))?

Welk rekje heb je gemonteerd, want er zijn 2 types van rekje.

Ben in blijde verwachting van een Footrack, is gemakkelijkste voor een rugzak op te bevestigen.

Vooraan moet nog een rekje komen en zoals ge zegt ga ik voor een trip ook wel goe vastbinden met "colsonbandjes".

Vind zo een bagagenet wel handig om vooraan de zaken extra mee vast te hangen.

Topkoffer, Zijtassen en footrack ( X )

Rekje vooraan, Bagagerol(len), Bagagenet/Extra Snelbinder ( )

Route uitstippelen voor GPS zal ook een puzzelstuk worden :)

Via Duitsland, langs Garmisch, Innsbruck of via ne schone bergpas Italië binnen en dan zeker al tot in Tramin an de Weinstrasse!

@RorfGTS125:

Uit Brasschaat om juist te zijn.

2 soorten rekjes? Zou kunnen ben gewoon naar Blommaerts geweest en zij hebben dit rekje erop gezet.

Is wel een rekje van het vespa merk.

En we vertrekken weer naar Italie over 4 dagen. Vorig jaar was er zo tof dat we dit jaar voor 12 dagen gaan. Nu zitten we week op 40km van Monaco in italie en daarna 5 dagen aan het comomeer. Vrouwtje vertrekt vanuit Brussels met vliegtuig naar nice in vertrekt terug vanuit milaan. Ik rij met de motor via zwitserland naar ons hotel in italie en pik haar op in nice. Om 4uur vertrek ik om 21uur land zij. Totaal aantal km ongeveer 1400km. Deze trip gaat iets anders zijn, omdat ik dit niet met mijn vespa gaat ondernemen maar met een BMW r1200rt. Sorry hiervoor maar hoop dat mijn vorig verlof toch mensen heb kunnen overtuigen om eens met een vespa naar italie te rijden. Om daar rond te rijden met een vespa is zalig en ik weet dat wanneer ik daar ben de vespa zal missen. Groetjes Phil.

Dit jaar gaan we met 2 op de Vespa en met bagage naar Italie, het is er dan toch eindelijk van gekomen! :)

Alles wordt momenteel aan de Vespa gemonteerd om er te geraken met bagage :D

Kleren voor een week en goed wassen in't machine daar :D

Succes op den BMW!

Veel reisplezier

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Similar Content

• By JoinkeGTS
      Al enkele keren reclame gekregen van Beeline. Zijn er hier mensen die dit reeds gebruiken en wat zijn de ervaringen? Vervangt wellicht niet een standaard gps maar lijkt me wel iets handig.
    • By Picardbear
      Hallo,
      ik zou graag deze zomer met de vespa een roadtrip maken doorheen het zuiden van spanje. Zijn er hier leden die dit al eens gedaan hebben? En zijn er belangerijke dingen om op te letten tijdens een roadtrip?
      Info over mooie stadjes, plaatsen met uitzicht zijn zeker ook welkom, evenals routes.
      alvast bedankt.
    • By timve
      Ik heb een aanhangwagen te koop voor vespatransport.  zo goed als nieuw.  Voor een goed bod is hij van jou. richtprijs 320 euro.
      kleine wielen maar zeer stevig model met torsieas.  Heb er recent nog een 210 kg wegende moto mee verplaatst. 

• By azertyimage
      19th Antwerp Custom Show & Weekender
      Date: 03/09/2018 08:00 PM to 03/11/2018 05:00 PM

White Wall Productions Present
      19th International Scooter Custom Show Weekender 9-10-11 March 2018
      100 Scooters - 30 Trophies - Dealers (U.K., Belgium, Germany, France, Holland, ...)
      This years special: 3 wheeled scooters, sidecars, apes and lambros
      Agenda:

Friday 9th
      weekend kicks off with a welcome drink at "Kapitein Zeppos", Vleminckveld 78, Antwerp (citycentre)
      Saturday 10th
      Afternoon: "ride your pride" scooter cruise, meeting at "Kapitein Zeppos", Vleminckveld 78, Antwerp (citycentre) at 13h.
      Evening: Hi Ho Skipper - Flandria boat party!  Polly goes psycho /vs Riddim n soul club at Flandria 24 Party Boat (Kattendijkdok / Oostkaai 22) More details > on facebook
      Sunday 11th: 19th International Scooter Custom Show
      All day large bar, Fun games, lasershoot and bouncing castle.
      Parts fair and dealers from all over Europe. WIN a CLASSIC Vespa!
      Doors: 10-17h, Venue: zaal Cadx, Kattendijkdok-Oostkaai 22, 2000 Antwerpen

https://www.facebook.com/events/1987208208224598/
      https://www.facebook.com/groups/287882258680/

19th Antwerp Custom Show & Weekender

• Create New...