Ga naar inhoud
Vespaforum.be

logo's lml verwijderen.


bv

Aanbevolen berichten

hoi, ben trots op mijne lml, maar vind hun star logo's niet zo mooi. Wat is de beste manier om deze te verwijderen, zonder lak of zo te beschadigen?? en zitten die logo's gewoon gelijmd of geschroefd??Niet dat ik er een vespa logo in de plaats wil hangen. ik dacht aan ne mooie pin-up.

grtzzzzz

Link naar reactie

125 4takt zwart met bruin zadel. ben er echt tevreden van. eerst wat start probleemkes gehad en neiging tot stilvallen, maar plots verdween dat. rijd echt lekker. Vmax op de teller 95. en reëel schat ik zo 87 km/h. (snel genoeg om lekker rond te toeren ;)

Link naar reactie

Tof! Zelf hou ik er o.a. een handgeschakelde witte 125 4 takt RS op na en ben écht onnoemelijk content.

Een kameraad heeft zowel een 125 2-takt en een 125 4-takt (met zijspan!) en is ook heel tevreden.

Te bedenken dat we zelf toch behoorlijk wat kilometerkes maken, elke reden is goed om met de Vespa (125 cc LX-skes) of de LML buiten te komen. We rijden vooral in Haspengouw, maar rijden tot in Maastricht of recht de Ardennen in...

Link naar reactie

tof! Ben zelf ook zo, koud of niet koud; dan gaat de lml buiten. Het valt me wel op dat er zeer weinigen zijn die met hun vespas buiten komen als het koud is?????? mijn eerste ritten ware bv bij temperaturen net boven het vriespunt. ma met sjaal en goede handschoenen zeker te doen.

als de bloesemkes eraan komen trek ik zeker es richting haspengouwen. momenteel meer aan de maaskant (woon zelf in neeroeteren( maaseik) ).

Link naar reactie

Als je goesting hebt om de openingsrit mee te doen van onze kersverse VC? Op 29/04 gaan we vertrekken in Sint-Truiden (da's voor u wel een heel stukske vanuit Maaseik) over Tongeren naar Maastricht om via Kanne en dergelijke terug te keren naar Sint-Truiden. Afwisseling met spijs en drank is gepland...

Link naar reactie

klinkt goe, jammer genoeg gaat da niet lukken. (dochtertje wordt dan gedoopt).

is idd wel wat ver, ma zal zeker eens kijken wanneer er ritten zijn waar ik kan bij aansluiten.

ps: afwisseling van drank is niet nodig. (bier is genoeg ;) )

Link naar reactie

ps u rit is naar maastricht, da is toch het buitenland. En volgens mijn weten is het rijbewijs B waarmee je met 125 cc mag rijden enkel geldig in belgie. Klopt dat? Heb gehoord dat je voor het buitenland echt een motor rijbewijs nodig hebt??

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...