Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Verbruik GTS 300


Kristof@Ostend

Aanbevolen berichten

de kmh wijkt 10kmh af van auto en 15kmh van de gps ja maar de kilometerteller(afstand) is wel juist...

Rare jongens, die Italianen :)

das net hetzelfde als bij de auto zenne, alleen bij een auto wijkt de snelheidsmeter niet ZO fel af das alles.

en er zijn ook naar het schijnt andere merken die dit ook met opzet doen, waarschijnlijk om u kalmer te doen rijden, althans dat word gespeculeerd.

Link naar reactie

gps is idd de enige manier om uw echte verbruik te berekenen. doordat uw km-teller hoger aangeeft dan wat het in werkelijkheid is, ziet uw verbruik er optimistischer uit als je je baseert op wat de km-teller zegt

Link naar reactie

nogmaals : de kilometerteller werkt juist, de snelheidsmeter is zéér optimistisch en heeft helemaal niks met de kilomterteler te maken, dus dwz dat het verbruik redelijk juist kan berekend worden omdat uw kilometerteller wel redelijk juist werkt.

Link naar reactie
nogmaals : de kilometerteller werkt juist, de snelheidsmeter is zéér optimistisch en heeft helemaal niks met de kilomterteler te maken, dus dwz dat het verbruik redelijk juist kan berekend worden omdat uw kilometerteller wel redelijk juist werkt.

Inderdaad!

Link naar reactie
nogmaals : de kilometerteller werkt juist, de snelheidsmeter is zéér optimistisch en heeft helemaal niks met de kilomterteler te maken, dus dwz dat het verbruik redelijk juist kan berekend worden omdat uw kilometerteller wel redelijk juist werkt.

Inderdaad!

Dees begrijp ik ni zelle, maar ik ken dan ook niks van de nieuwe modellen, dus ik hou mene bek!

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...