Ga naar inhoud
Vespaforum.be

de ideale vespa-routes plannen ...


knifeman

Aanbevolen berichten

@ macvespa, werkt wel op mac en pc en op garmin gps, alleen koop die dingen niet want je bent gegarandeerd in het zak gezet. Op het nk gps forum zie je regelmatig van die toestanden opduiken dat het niet werkt, dat het problemen geeft. er zijn tal van illegale versies in omloop. En ik ken de uitgever ook, en die laten zich ook niet doen... Maar ieder doet tenslotte wat hij wil.

Link naar reactie

Ik heb het programma van internet gehaald (nee kan hem nu niet meer vinden op het net) en werkt perfect. Het is inderdaad zo dat deze versie wel alleen in de Garmin werkt en niet op de pc zoals de originele versie wel doet.

Gewoon een kwestie van kaartje kopiëren, deze in de Garmin en gaan.

Echt een geweldig programma hoor.

Nu is het zo dat ik volgende week ook naar Antwerpen kom en dan kan ik het programma wel meebrengen op een usb stikje of op de micro SD. Dus mocht iemand hem willen kopiëren...als je zorgt voor een laptop ofzo.

Laat maar horen.

Link naar reactie

@ mgent, daar heb je wel gelijk in, soms ben ik gewoon wat te enthousiast in het willen helpen van mensen.

Ik zal het anders doen; ik breng zondag mijn garmin mee, en als mensen dat programma dan eventjes willen uitproberen mag dat van me.

Ik ben namelijk gewoon erg enthousiast over dat programma.

Wel ben ik het met je eens dat je eigenlijk dat programma zou moeten kopen, op die manier kunnen ze ook die programma's blijven maken.

Een collega van me had het erover dat het een stuk in prijs verlaagd was inmiddels, ik weet niet of dat zo is. Maar ik vond het destijds gewoon echt teveel geld voor die paar keer dat ik het gebruik. En toen kreeg ik het ineens aangeboden... ... .

Link naar reactie
  • 1 jaar later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...