Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Rundskoproute wie oooh wie heeft hem al ??


Pepone

Aanbevolen berichten

Johnny en de rest die gereageerd hebben,

Ja kweet tis een mooie buurt daar,tis nie zo moeilijk om daar een mooie rit te maken maar khad toch graag langs die boerderijen gereden en alles wat rond die film draaide!

voor de rest iedereen die gereageerd heeft "GOED EN ONOZEL" beter een reactie dan geen reactie ;-)

dus moest ge hem vinden egaal wie laat maar horen,

Grts Pino

Link naar reactie

Hey Pino, ik denk niet dat je de route zo maar te pakken gaat krijgen. Poms is er mee bezig. Zij gaan de route maken. Lees het artikel maar eens.

http://www.hbvl.be/limburg/sint-truiden/na-katarakt-route-ook-rundskop-route.aspx

Neem eens contact op met VC Bilzen. Zij hebben de route op hun programma staan in juni denk ik. En zij hebben veel contacten die het een en het ander kunnen forceren. Misschien dat zij de route kunnen bemachtigen via Poms.

http://www.bandadicommedia.eu/

Link naar reactie
  • 3 weken later...

Hey,

Wij gaan ook deze keer naar jaarlijkse gewoonte eind april met de Vespa naar de bloesems in Limburg, dit jaar voor het eerst met onze eigen Vespa :-)) Wij zouden ook heel graag de Rundskoproute doen, maar zoals reeds gezegd moeilijk te vinden ... We namen al contact op met de organisator (POMS) en dit verkopen hun route niet digitaal en lenen alleen gps uit aan mensen die een Vespa huren ...

Heeft iemand van jullie deze intussen al kunnen bemachtigen? Ook de Katarakt-route zouden we graag hebben.

Alvast bedankt!

Link naar reactie

Segh mannekes, laat diene GPS is thuis, en rij eens gewoon wat rond, de borden volgend. (met een paar vaste stoppunten in gedachte). Onderwege zal je in het juiste seizoen wel genoeg rundskoppen tegenkomen...

Link naar reactie

thanks joene ...

bordjes volgen, ja ook, maar met de gps toch beter, wij hebben groene routes op de gps en dan kom je echt op plaatsen waar je anders nooit zou langsrijden (inclusief wreed slecht kasseibanen ;-)

Nu we toch bezig zijn met vragen ...

Wij zoeken ook nog een comfortabel tentje voor twee dat in het opbergvak onder het zadel past ... Hebben ons al rot gezocht, maar zeer moeilijk te vinden.

Thanks voor de tips.

Link naar reactie

den Blue heeft zoiets, twee stokken en een zeil. De grootte is zoals dat van een vrij compacte slaapzak.

Het is wel beetje verwarrend om midden in de nacht op te zetten met nen hoop engelsen die al hun roes aant uitslapen zijn in de tentjes rondom.

's morgensvroeg hoorde ik dan ook de ene aan de andere vragen "what the fuck is een poltje?" :)

Link naar reactie

Mijn minitent komt van bij den Decathlon. Of het in een opbergvak past zou ik nie weten (ma tis wel klein). Kzen zo nie voor bergingstoestanden (en plastiek): Alles op de rug en gaan! En in principe is da voor 2 personen. Maar als ge u helmen enzo der mee wilt inkrijgen, zou ik het snachts toch maar rustig houden, of er blijft nie veel van die tent over.

@ Bart: Dees jaar terug wa engelsen pesten in Rotterdam?? Pintjes pakken en poltjes pikken!!

Link naar reactie
Wij zoeken ook nog een comfortabel tentje voor twee dat in het opbergvak onder het zadel past...

Een rekje op je scooter kan wonderen doen, dan maakt het niet uit hoe groot of klein die tent is...

Link naar reactie
Wij zoeken ook nog een comfortabel tentje voor twee dat in het opbergvak onder het zadel past...

Een rekje op je scooter kan wonderen doen, dan maakt het niet uit hoe groot of klein die tent is...

want je hebt ook nog een mat / slaapzak / kleding/kookgerei/... nodig

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...