Jump to content
Vespaforum.be

Classic racks products

GroovyDoc

Recommended Posts

Posted

Hey.

Ik ben op zoek naar een voetplaatje om evt een reserve benzine kannetje of extra bagage op te zetten voor verre ritten of vakanties. Op deze website bieden ze enkele aan.

http://www.classic-racks.co.uk/products.html

Ik dacht te herinneren dat er hier op het forum enkele waren die er een besteld hebben. Nu is mij vraag of ge beter een footrack of een footplate kunt nemen. Wat is jullie ervaring of zijn er nog alternatieven?

Greetz

Posted

Vraag eens aan Rusor en Knifeman. Hebben beiden een plate. Voor bestellingen kan je ook contact opnemen met NielsVV, hij gaat er bestellen voor hem en Francois. Hoe meer bestellingen, hoe lager de verzendkosten per persoon.

Posted

Johnny,

De plate's zijn inmiddels besteld. Ik een rack en Francois (forum naam gts ie) heeft een plate gekozen. De verzendingskosten kwamen op £15/stuk.

Posted
Johnny,

De plate's zijn inmiddels besteld. Ik een rack en Francois (forum naam gts ie) heeft een plate gekozen. De verzendingskosten kwamen op £15/stuk.

voor da geld maak ik zelf een plate

Posted

De footplate is volgens Didge (de ontwerper en verkoper) iets praktischer om iets op te bevestigen (zoals extra naft). Deze is volledig plat van boven.

De footrack past dan weer mooier bij de "sprint rack" die ze verkopen voor achter op de scoot (is ook in die optiek ontworpen). Deze loopt van achter en van voor iets omhoog.

Beide hebben bevestigingsogen voor ne rekker.

Ikzelf heb de racks en heb die al gebruikt om goed gevulde rugzak tussen de benen te vervoeren en nog wat kleine brol achterop. Ik ben er heel content van.

Hier een fotoke juist na montage van de 2.

2m76m1d.jpg

Posted

Hoi,

Hier de plate inderdaad op mijn vespa. Reuze content van. Van het weekend een vijf liter jerrycannetje aangeschaft in kader van de geplande reis. Moet zeggen dat dit mooi blijft staan op die plate. Ook in gevulde toestand :):):) Makkelijk te bevestigen. Enkel zou ik niet meer het satin mat nemen. Vertoond al wat krassen. Maar ja wat je niet gebruikt verslijt ook niet.

RACK2-L.jpg

RACK1-L.jpg

RACK3-L.jpg

Grts danny

Posted

Denk idd dat de plate stabieler zal zijn dan de rack voor een jerrycannetje. Rack vind ik persoonlijk beter uitzien en blijkbaar ook minder krassen erop zichtbaar. Hmmm...dilemma :-s

Posted

Frank, ik zal het mijne eens binnensteken dan heb je de juiste stand en afmetingen voor de voetjes welke er onder zitten.

Nu dat gat in het midden , indien we ze her maken, moet groter van diameter, zodanig dat je zoals ze in de states doen een koffiebeker kunnen insteken.

Posted
Frank, ik zal het mijne eens binnensteken dan heb je de juiste stand en afmetingen voor de voetjes welke er onder zitten.

Nu dat gat in het midden , indien we ze her maken, moet groter van diameter, zodanig dat je zoals ze in de states doen een koffiebeker kunnen insteken.

Ok geen probleem, zal een de juiste maten nemen, even te goei uittekenen en een prijske opplakken, in RVS natuurlijk

Posted

of een bierjerrycan ?

Posted

@knifeman,

Zo...Lekker,Ga gelijk ook een bestellen...

Ziet er goed uit,vooral met zo'n vat Maes er op!

Groet,AJ

Posted

Maes ligt eerder voor de hand want dat is voor makkers en maten... Jupiler daarentegen is voor mannen die weten waarom. En dat zijn er al veel minder.

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...