Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Aanbevolen berichten

Vorige week ging ik langs bij de bank om alvast de verzekering voor mijn Vespa te regelen, voor het aanvragen van de nieuwe plaat moest ik nog wachten op het roze formulier van de vorige eigenaar. Die kreeg ik vanmorgen: ik stuur mijn vriendin ermee naar de bank omdat ik moest gaan werken...

Wat doet die pipo? Schrijft de Vespa in op naam van mijn vriendin.

Zij heeft natuurlijk getekend, maar in de veronderstelling dat dat op mijn naam was. :/

Toen ik daarnet thuiskwam van't werk was de bank al dicht.

Morgenvroeg direct bellen, hopelijk kunnen ze dat nog rechtzetten...

Link naar reactie

:) vind die vent van de bank toch het strafste...

Ben daar van de week al twee keer geweest: eerst over de financiën, daarna over de verzekering.

Ik bel hem vanmiddag, zeg hem dat de papieren er zijn, vraag of mijn vriendin ze mag brengen.

Geen probleem zegt 'em.

Neemt niet weg dat je natuurlijk niks mag tekenen zonder te weten waarover het gaat natuurlijk.

Link naar reactie
Natuurlijk getekend ?

Ja, op een bank waar je al jaren komt, bij een adviseur die je persoonlijk kent.

Een adviseur die je vent de voorbije week al twee keer op bezoek heeft gehad ivm. de scooter.

Als je dan even binnenspringt om één document te brengen, en hij zegt: hier nog even tekenen...

Kan me wel voorstellen dat je dan 'gewoon' of 'natuurlijk' tekent.

Link naar reactie

wil je niet ontmoedigen, maar als men de papieren per post naar div verzend, kan het wel een weekje of meer in beslag nemen. (volgens mijn verzekeringsagent)

je kan de papieren zelf bij een divkantoor afgegeven, dan heb je de plaat de dag nadien. aanvraag per internet gaat niet voor een motor enkel voor een wagen. groeten Miel

Link naar reactie

Als je idd bij DIV langsgaat krijg je hem de dag nadien.

Op een adres naar keuze(kheb hem laten leveren op mun werk), moet er niemand thuis blijven

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...