Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Aanbevolen berichten

das straf heb de mijne ingeschreven via 't net om 16u20 's anderendaags taxipost met nrplaat aan de deur.

Wanneer was dat? Heb mijn plaat 26 januari 2012 ingeschreven bij DIV Kontich. Want volgens mijn agent gaat het niet via het net voor motoren.

Link naar reactie
das straf heb de mijne ingeschreven via 't net om 16u20 's anderendaags taxipost met nrplaat aan de deur.

Wanneer was dat? Heb mijn plaat 26 januari 2012 ingeschreven bij DIV Kontich. Want volgens mijn agent gaat het niet via het net voor motoren.

Dan maar vlug ook een andere makelaar zoeken, want die kent er ook niet veel van.

Link naar reactie
das straf heb de mijne ingeschreven via 't net om 16u20 's anderendaags taxipost met nrplaat aan de deur.

Wanneer was dat? Heb mijn plaat 26 januari 2012 ingeschreven bij DIV Kontich. Want volgens mijn agent gaat het niet via het net voor motoren.

Mei 2011 en ik stond naast mijn makelaar wanneer hij de aanvraag gedaan heeft via internet ;-))

Link naar reactie
das straf heb de mijne ingeschreven via 't net om 16u20 's anderendaags taxipost met nrplaat aan de deur.

Wanneer was dat? Heb mijn plaat 26 januari 2012 ingeschreven bij DIV Kontich. Want volgens mijn agent gaat het niet via het net voor motoren.

Mei 2011 en ik stond naast mijn makelaar wanneer hij de aanvraag gedaan heeft via internet ;-))

Ja dat is straf, maar ondertussen heb mijn plaat en zal nog even duren voor ik een nieuwe moet aanvragen.

Aangaande verzekeringspremie dit ik voor mijn px 150 betaal heeft hij volgens mij toch goed gedaan. kleine 80 euro per jaar in conbinatie met mijn auto. rechtsbijstand gratis.

bedankt voor de info

Link naar reactie

Hangt blijkbaar af van merk tot merk (al zou Vespa volgens sommigen wel gaan).

Vriend van me kreeg bij zijn inschrijving te horen dat de moto als gestolen geseind stond:

Bleek later om een aanhangwagen met dezelfde serienr. te gaan...

In ieder geval, de mijne is er, anderhalve week na aanvraag.

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...