Ga naar inhoud
Vespaforum.be

lml kwaliteit?


bv

Aanbevolen berichten

volgende week testritje met een lml 125cc 4takt. Ik ben benieuwd over de rijkwaliteit!

ze zagen er op het eerste zicht degelijk uit vond ik zelf, maar zijn er mensen die al echt zware stukken of fouten hebben ontdekt aan hun lml? En hoe zit het dan met de garantie? (geven 2 jaar net als vespa zeggen ze wel)

Ik vind het wel tof dat de "echte" vespisten vrij positief staan tegenover de lml. :)

groetjes

Link naar reactie

het gaat'm vooral over de naam dat mensen voor vespa kiezen,of nog erger,een LML kopen en dan de logo's veranderen in vespa logo's.

er zijn kleine verschillen ok,maar qua rijden gaat dat miniem zijn.

ik denk dat de laatste jaren LML zijn kwaliteit wel bewezen heeft.

Link naar reactie

ik zou nooit de tekens van de lml veranderen in die van vespa, vind da niet kunnen. Zelf vind ik het teken van lml niet zo lelijk, maar die grote STAR op het beenschild en op de billen vind ik niet mooi. Kunnen deze makkelijk verwijderd worden, en overkleefd met ne mooie pi-up of zo? ps: heb gehoord dat de px-en in vietnam gemaakt worden, maar dat ze in italie geassembleerd worden, klopt da? want dan zijn da halve lml's ;) indie en vietnam; is 1 pot nat ;)

Link naar reactie

je moet je daar allemaal niet teveel van aantrekken waar die gemaakt worden,op zich is dat niet belangrijk.

het belangrijkste is dat je kan genieten van het rijden,is dat nu met een LML of een vespa.

ik weet niet zeker als die "star" geplakt is of niet,ik denk het niet maar dat kan je vragen als je gaat testrijden.

Link naar reactie

heb die lml ook gezien op de stand in het autosalon. er waren echt sjieke dingskes bij ;)

dinsdag dat testritje, en als het me aanstaat (wat ik wel denk ;) ) dan wordt m besteld.

iemand enig idee van de leveringstermijn? heb al verhalen gehoord dat het snel ging (wss afhankelijk van kleur en het seizoen waarin je besteld).

Link naar reactie

Pak nu maar ietskes meer,er is heel wat LML verkocht,ze moeten allemaal bij de verdelers geraken natuurlijk.maar dat gaat zeer snel.

Jantje weet weer wat doen :-)))

Link naar reactie

Die lelijke star stikkers gaan er heel gemakkelijk, zonder sporen, af.

Ik heb nog geen problemen gehad, bolt perfect. Net onderhoud 3000km gehad, en genoten van elke kmter.

Jan verkoopt geen Lml meer, heeft de fakkel doorgegeven aan Wittockx Aarschot.

Mvg,

Vara

Link naar reactie
Die lelijke star stikkers gaan er heel gemakkelijk, zonder sporen, af.

Ik heb nog geen problemen gehad, bolt perfect. Net onderhoud 3000km gehad, en genoten van elke kmter.

Jan verkoopt geen Lml meer, heeft de fakkel doorgegeven aan Wittockx Aarschot.

Mvg,

Vara

Jan is invoerder van LML en vond het teveel werk om zelf nog te verkopen,en hij heeft er ook de plaats niet voor.

Wittockx is enkel een verdeler,zoals alle andere LML verkopers.Alle scooters,garantie,papieren,enz...gaan via Jan van classicscooter.

Link naar reactie

heb echt getwijfeld tussen de 2 en de 4 takt. Vind ook dat de 2 takt meer charme heeft door het geluid en de geur, maar de 4 takt is gebruiksvriendelijke en vooral veel zuiniger (allez, op papier toch ;) ) . Dus ga toch voor de 4 takt gaan, ook omdat ik niet gewoon ben om met een handgeschakelde scooter te rijden, en naar het schijnt kan je met de 4 takt iets meer schakellui rijden door het hoger koppel onderin.

Heb al veel gehoord en gelezen over de lml's maar ben echt benieuwd naar de manier van rijden. heb al veel met scooters gereden, maar altijd van die plastic hels lawaaimakende dinskes. Nu tijd voor het echte werk ;)

Link naar reactie

Ik rij zelf met een px 125 en had ervoor ook nog nooit met een handgeschakelde gereden maar was er na enkele uren mee weg hoor. Schakelen is zalig, het geluid erbij is super en de 2 takt maakt het allemaal nog net iets leuker dan de 4 takt denk ik. Qua zuinigheid heb ik geen idee.

Schakellui rijden? Je moet toch ook schakelen? Je bent er echt zo mee weg. Koop die 2 takt nu maar!! :)

Link naar reactie
Die lelijke star stikkers gaan er heel gemakkelijk, zonder sporen, af.

Ik heb nog geen problemen gehad, bolt perfect. Net onderhoud 3000km gehad, en genoten van elke kmter.

Jan verkoopt geen Lml meer, heeft de fakkel doorgegeven aan Wittockx Aarschot.

Mvg,

Vara

Jan is invoerder van LML en vond het teveel werk om zelf nog te verkopen,en hij heeft er ook de plaats niet voor.

Wittockx is enkel een verdeler,zoals alle andere LML verkopers.Alle scooters,garantie,papieren,enz...gaan via Jan van classicscooter.

Dat is correct! ;)

Link naar reactie

De 4tact heeft een mooi diep geluid. Net een 'zware' moto. :)

Maar het is geen geknetter zoals bij 2takt.

Ik zit aan 2l per 100km met mijn 4takt. En in deze dure benzinetijden is dat met de glimlach getypt!

Veel plezier, wat je ook kiest.

Link naar reactie

2l; da valt goed mee, heb hghoord dat ge met ne 2 takt daar toch een stuk boven zit.

lene, met schakellui bedoel ik dat e motor niet moeilijk doet als ge te vroeg schakelt of niet perfect in de juiste versnelling staat, die trekt zich er wel door (van horen zeggen he).

morgen the big day woe hoe :)

Link naar reactie

heb een lml 125 4takt besteld. heb als testrit met de 150cc gereden (wat ik normaal niet mag met rijbewijs B) en rijd echt zalig, en volgens sven van sdn is het verschil van kracht niet zeer groot tov de 125. Het trok toch aardig vond ik. En het schakelen, poepsimpel, had er een beetje schrik voor, ma was er meteen mee weg. opschakelen , terugschakelen, alles super vlot. verkoper had eerst gereden met ik achterop, dan ik met hem achterop, en dan nog een leuk tourtje alleen mogen maken.

Als de invoerder hem op stock had staan kon hij hem deze week nog hebben en kan ik de papieren gaan halen. dus ik hoop eind volgende week te kunnen rondsnorren (als het het droog is, koude maakt me niet uit).

Vol ongeduld aan het wachten nu :)

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...