Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Vespa 300 GTS SS MAT BLACK


Felipe

Aanbevolen berichten

Niks tegen die-hards, maar ik vind het gewoon grappig.

Ik kijk ook heel de tijd naar de posts over de klassiekers, maar je zal mij niet gauw betrappen op onnozele opmerkingen over 'koekendozen' ofzo...

nu je eerste opmerking dan :)

BTW ik heb niets tegen plastiek maar Dinky Toys hebben nu eenmaal meer charme dan pakweg Playmobil

Link naar reactie

Da's waar :)

Even alle gekheid achterwege: Weet je wat ik geweldig vind aan Vespas?

In tegenstelling tot duurder speelgoed (auto's bv.) worden de klassiekers echt nog gebruikt.

Oldtimer auto's staan meestal ergens te blinken om dan een paar keer per jaar van stal gehaald te worden.

De oude Vespas bollen echt. Dat zal wel iets met de prijsklasse te maken hebben, maar ook met het enthousiasme van de eigenaars.

Zelf knutselen, rondneuzen voor stukken. Het doet me een beetje denken aan die Amerikaanse klassiekers in Cuba, die ook maar blijven rondrijden.

Mijn eerste Vespa is nu 'ne plastieken', maar dat heeft met mijn doel te maken: woon-werkverkeer, zorgeloze kilometers,...

Maar als het budget het toelaat komt er hier ook nog ooit een klassieker hoor.

Link naar reactie
vraag me af of toen je 20 jaar geleden ne 'nieuwe' vespa kocht, er toen ook zo kritiek kwam van degeen die er toen al nen ouder hadden, of is dat typisch iets van deze tijdsgeest?

20 jaar geleden weet ik niet, maar toen de gs200 en de T5 uitkwamen werden die inderdaad ook scheef bekeken

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...