Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Ruitenwisser plaatsen op een hoog windscherm GTS250ie


vespavino

Aanbevolen berichten

Gooi dat (mottig) scherm eraf, dan heb je er geen nood aan van. Ik heb op de wijsvinger van m'n linkerhandschoen een speciaal, zeg maar, "zeemvelletje", om het scherm van mijn helm af te vegen. Regendrupjes weg van het scherm van de helm, en een scherm heb ik niet, dus deze jongen heeft geen last van regendruppeltjes, lukt mij al 2 jaar, elke dag op deze manier.

Anders eens aan deze

wipers+for+glasses.jpg

mevrouw/meneer vragen. Die vindt het ook leuk om er belachelijk bij te lopen/rijden. Ik vind het er echt over, ruitenwissers op een scooter, je had beter een bmw C1 gekocht of zo..

Link naar reactie
Gewoon je scherm inkorten tot net onder ooghoogte. Dan heb je geen last meer van regen. De vespisten die ik ken die dat gedaan hebben, hebben geen probleem meer bij regen en mist.

Dan kunt ge ruitenwissers op uw helm monteren ;-) . Er verscheen toch ook spontaan een glimlach op mijn lippen bij het lezen van deze topic. Ik vind een windscherm al mottig, laat staan met een ruitenwisser. Handig zou het waarschijnlijk wel zijn maar mooi... en met dees weer deel ik de mening van Nero.

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...