Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Vespa For Life 2011 - Antwerpen 23 December


sindo

Aanbevolen berichten

Mannen het is me niet gegund, na de avond vrij gekregen te hebben,regenkledij gekocht te hebben, net gehoord dat schoonvader terug in ziekenhuis is opgenomen, ik ga er dus NIET geraken,

@rusor, afspraak aartselaar gaat niet door

@nero, stuur materiaal maar op of hou desnoods bij tot volgende meet

Link naar reactie

Vandaag hebben weer enkele forumleden een gezicht gekregen. Het weer hadden we niet mee, maar de sfeer was goed. Zeker in de Entrepot. We hebben 13 vespa's en 1 lambretta geteld. Er waren zelfs enkel vrouwen die hun echtgenoot steunden in de druilerige regen. En eentje die zelfs de regen trotseerde op haar eigen vespa.

Bedankt aan iedereen die aanwezig was.

Link naar reactie

Janetgewijs toch thuis geraakt! :)

't Was geen overrompeling maar met 14 scooters in de massa hebben we toch ons mannetje en vrouwtje kunnen staan!

Het was een mooie afsluiter van wat een heel drukke en slopende campagne is geweest.

Bedankt aan iedereen die is komen opdagen!

Morgen de laatste hesjes en stickers versturen en vooral de eindafrekening maken.:)

@RUSOR: hopelijk goed thuis geraakt?

Groetjes, nero.

Link naar reactie

Ik was er maar eventjes geweest zonder Vespa . Maar vond de toekomende vespas wel heel tof. Hopende dat ik volgendjaar ( samen met mijn vrouw ) wat leuke ritten kan doen samen met jullie. Ben blij dat ik nog juist een hesje en een stiker heb . Bedankt Nero! Allemaal prettige feestdagen en een leuk nieuw Vespa jaar ! En nog eens proficiat aan de organisatie van Vespa for liffe. Gr

Link naar reactie

Veilig thuis geraakt ondanks stevige windvlagen en regen! Twas een gezellige avond, ik had alleen meer Vespisten verwacht uit het Antwerpse...knap van Pieter en Johnny om zo'n afstand te overbruggen, ook al was het dan janetgewijs ;-p

Fijne feestdagen aan iedereen en nen dikke merci aan de organisatoren!

Link naar reactie

Hoi,

Voor mij was het gisteren een feestje Vespa gewijs. Ik had een dag verlof en heb daar van geprofiteerd om wat kleine boodschappen te doen.

Dus om vier uur in de namiddag beginnen te tuffen en al die blikrijders een neus gezet die staan aan te schuiven. Dan even bij pa en ma een boterham gaan afluizen om vervolgens Knifeman te gaan overtuigen tussen pot en pint om toch nog even mee te rijden. Met een geweldige brom door den tunnel naar den entre"pot" du congo gevlogen om ons te vervoegen bij die gekke forummannen en vrouwen. Oergezellig bij die bende... jep zelfs met nen plastieken. Vervolgens in zwerm naar het huis. Geweldig veel bekijks onderweg en ook op het plein... zelfs van rood witte janetten van den Antwerp... Nadien in de gietende regen terug naar cafee waar we nog wat keuvelde over van alles en nog wat op als maar twee wielen had. De regen was opgehouden en als echte vespisten wij in ons jeans naar huis... De krikke en den Dimitri loodste mij de koekestad uit en dat heb ik geweten. Door de wind en de regen was het weer een ritje om niet te vergeten... Die gasten knalde goed door... Bij de Dimi schijnt dat dat niet alleen was van water uit de lucht kwam maar ook van het hoge water gehalte dat moest gelost worden... In Ekeren verliet Krikke ons om dan vervolgens is een razend tempo naar Kalmthout te vliegen. Echter ging plots het licht uit voor mij en ging het even aan de kant maar voor we stil stonden kwam er terug leven in en konden we weer verder. Met stevig rukwinden en lekker scheef hangend het laatste stuk overbrugd naar huis... . Nog net op tijd voor de sex (een uitdrukking die gisteren heb geleerd nvrd) Een klein 120 km meer op de teller en kletsnat doorkoud maar met een smile tot achter de oren voor wat een prachtig dag was met veel warme mensen... Bedankt aan de organisatoren van vespa for life... ook al zijn het af en toe ook wel jannetten :):):):):):) maar deze plastieke heeft ervan genoten.

GRTS Danny

Link naar reactie

Bedankt Danny om mee te rijden via Kalmthout en mij zodoende verlicht te houden toen mijn vespa een warmloper had . Tot 2x toe ging het licht uit .

Vanmorgen oorzaak gevonden >> oliereservoir leeg > hoe stom !

Terug gevuld en gestart > draait terug als een zonnetje . Ik denk dat er niet te veel schade is door op tijd de koppeling in te knijpen .

Voorlopig rijd ik zo verder , tegen de zomer cilinder en piston vervangen .

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...