Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Vespa For Life 2011 - Leuven 18 December 2011


sindo

Aanbevolen berichten

Bedankt iedereen om te komen, met 45 scooters is toch al een eerste succes. Nu hop met Gent en een dikke afsluiter in Antwerpen ;)

Link naar reactie

Bedankt aan de dappere vespisten die afzakten naar Leuven, respect voor zij die van verre kwamen.

We waren met 45 scooters en de sfeer was top ! :-)

dsc0033gl.jpg

dsc0035zx.jpg

dsc0050oj.jpg

dsc0044ol.jpg

dsc0054vp.jpg

dsc0057kk.jpg

dsc0061zo.jpg

dsc0066id.jpg

Een welgemeende DANKU aan alle die het initiatief van Nero, Sindo en Vespadiverso hebben gesteund ... en de actie is nog niet afgelopen ! En natuurlijk BRAVO voor Nero, Sindo en Vespadiverso voor de perfecte "Vespa for live" 2011 actie.

Link naar reactie

Mannen, Macvespa niet vergeten die de verdeling in Antwerpen voor zich heeft genomen.

Bedankt aan iedereen die aanwezig was en nu krijgen de namen van het forum ook een gezicht. Fijne en toffe groep. En hopelijk zien we er enkelen terug in Gent en zeker op de slotdag in Antwerpen waar we de cheque zullen overhandigen.

Voor diegene die nog een tof, exclusief en wondermooi hesje of sticker willen... bestellen maar, dinsdag worden de laatste bestelde hesjes gedrukt. En wie weet halen we zo de 2000€ !!!!!!!!!

Link naar reactie

Ah ge zijt thuis geraakt! Was hier plots fel aan het sneeuwen :)

Mijne Vespa wil niet meer starten, de geest gegeven nét als ik thuis ben! De laatste kmters waren al moeilijk, maar toch met veel knalletjes tot voor de deur geraakt... :)

Link naar reactie

Deze ochtend vertrokken in de sneeuw/regen/hagel. Gelukkig bij Walter in Vilvoorde ons even kunnen opwarmen aan de heerlijke koffie. Bedankt Walter!

vflleuven010a.jpg

Na een "kleine" omweg juist op tijd ter plaatse geraakt (bedankt Luc voor ons te gidsen).

Voor de rest, zoals hier al geschreven, een heel toffe en aparte sfeer!

Bedankt Jeroen en co voor ons zonder problemen aan het glazen huis te brengen en ook Tom om de "honneurs" waar te nemen (you'r the best!).

Heb me super geamuseerd!

Hier een nog een foto bij thuiskomst:

vflleuven011a.jpg

Graag zou ik iedereen willen bedanken (in naam van Johnny, Sindo, Koen en mij) voor het massaal aanwezig te zijn aan het glazen huis!

Hopelijk is de opkomst in Gent en Antwerpen even groot!

Groetjes, nero.

Link naar reactie

Hoi,

Mijn eerste rit met de Vespa was een zeer toffe ervaring. Bedankt aan Stefan en Philippe om mij op sleeptouw te nemen. Het laatste half uur naar huis was toch goed koud in die sneeuwvlagen.

Enkele foto's van vandaag vind ge op de volgende link...

http://rusor.smugmug.com/Motorcycles/2011-ALLERLEI/VESPA-FOR-LIFE/20652903_z7S749#1637527746_7wp3hdk

IMG0057-M.jpg

IMG0058-M.jpg

Bedankt aan al die gene die dit hebben georganiseerd het was zeer tof

GRTS Danny

Link naar reactie
Hoi,

Mijn eerste rit met de Vespa was een zeer toffe ervaring. Bedankt aan Stefan en Philippe om mij op sleeptouw te nemen. Het laatste half uur naar huis was toch goed koud in die sneeuwvlagen.

Enkele foto's van vandaag vind ge op de volgende link...

http://rusor.smugmug.com/Motorcycles/2011-ALLERLEI/VESPA-FOR-LIFE/20652903_z7S749#1637527746_7wp3hdk

ik zie dat ge er ook waart bij Lambrettafinder, staan een paar foto's van mij in uw album :)))

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...